na het eerste potje stond ik steeds in de top 2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
mama, ik moest vanochtend uren wachten op de beta en uiteindelijk kon ik er niks van!!!
van de 3 zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na het eerste potje stond ik steeds in de top 2
niet fucken met mij mano
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gecyberpest door een wielerflikker, transformergay en een kattenautist
maar het subtiele hinten op seks is het enige waarvoor ik nog doorgaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beter
Vrouwen leveren alleen maar drama op
zij*quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus zei doet al het praten en jij zegt een keer ja, aangezien je nooit iets meemaakt?
Ja, gek hè?quote:
Waren goeie pillen hequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
De rave op de begrafenis van Noels oma
trieste boysquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gek hè?
SG post hier ff met: "Ha dames."
Alleen mannen die reageren die te graag willen. Fuckin' goedkoop.
regels bestaan nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef goodtripbob het volgende:
Dus ik mag hier niet posten volgens de TT....
Bek dicht Niels.quote:
Leuk he maar als je weer moet incasseren dan zeg je dat het niet leuk is knakenkindquote:
Ik weet nu dat dat bij de KLB SC hoortquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk he maar als je weer moet incasseren dan zeg je dat het niet leuk is knakenkind
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, gek hè?
SG post hier ff met: "Ha dames."
Alleen mannen die reageren die te graag willen. Fuckin' goedkoop.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef niels0 het volgende:
Ja, kom maar SG. Ik ga ook zo te bed. Dan zal ik je wel even verzorgen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.
Ook goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |