quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
De eertse keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Nee die dingen kakken veel te veel. Heb me er ook niet echt aan geėrgerd, ze zijn veel te schattig.quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je nog een kontsierraad voor je kat aanschaffen trouwens?
Nee, maar het is gewoon bullshit.quote:
De eerste keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'quote:Op maandag 2 november 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo geen strings dan? is dat cultuur? wat zijn jouw ervaringen ermee dan
quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee die dingen kakken veel te veel. Heb me er ook niet echt aan geėrgerd, ze zijn veel te schattig.
Ik ben zo cool als een klomp ijs uit de klondike.quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iedereen is 'hip' en 'cool' tegenwoordig, dus dat is niet zo heel erg bijzonder
Heb daar echt niks mee.quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
De eertse keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Oh is het ondergoed zoveel zeggend ja? Dan ga ik dat toch maar eens wat zorgvuldiger uitzoeken dan in plaats van een willekeurig stuk textiel uit de la plukken.quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij had nog gelijk ook.
wat zijn je struggles?quote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef Myrr het volgende:
Wil mensen spammen met kittenstrugglefilmpjesmaar ik hou me in.
Thaise meisjes die sucky sucky doen hopend op geld.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En Niels die een chick versierd... HAHAHAHAHA dat gelooft echt niemand
vleeskleurige oma broekjes?quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh is het ondergoed zoveel zeggend ja? Dan ga ik dat toch maar eens wat zorgvuldiger uitzoeken dan in plaats van een willekeurig stuk textiel uit de la plukken.
Kittens die struggelen.quote:
Versierd?quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Geen idee waarom eigenlijk, want prostituees wel daar.
aankleedkussens of hoe dingen heten zijn ook geliefd bij kattenquote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kittens die struggelen.
Die hoeren hebben de box in beslag genomen, ik zou ze eigenlijk moeten plantenspuiten maar ik ben blijkbaar een weekdier.
Geil, pics?quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee trek altijd een string aan bij mijn enige doorschijnende broek.
wel een zwarte toch?quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee trek altijd een string aan bij mijn enige doorschijnende broek.
Aah, kan het me voorstellen ja maar slaapkamers zijn echt off terrein. Geen zin om iedere dag mijn bed te moeten verschonen en al helemaal geen katten in mijn babybed.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aankleedkussens of hoe dingen heten zijn ook geliefd bij katten
krabben ze snachts dan niet aan je deur?quote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah, kan het me voorstellen ja maar slaapkamers zijn echt off terrein. Geen zin om iedere dag mijn bed te moeten verschonen en al helemaal geen katten in mijn babybed.
Nee eigenlijk niet, en doordat vriend ze eten geeft janken ze ook niet meer aan mijn benen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krabben ze snachts dan niet aan je deur?
als ik baard laat staan beetje omdat mijn familie mizrachi isquote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
maaknie.
ben jij zon jew die arab uit ziet?
Ja, ik kom nog niet zo lang in Thailand. Ben 'r ook een beetje op uitgekeken. Filippijnen vind ik toch leuker. Spreken tenminste goed engels.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar wel leuk Niels, mooie tijden toch. Was je toen begin 40 ook?
aii.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als ik baard laat staan beetje omdat mijn familie mizrachi is
hoe arab ben jij op een schaal van 1/10
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffenquote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, en doordat vriend ze eten geeft janken ze ook niet meer aan mijn benen.
Het is wel gezellig, maar je moet wel voldoende tijd en care hebben om ze op te voeden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffen
Iig katten > hondenquote:Op maandag 2 november 2015 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffen
quote:
zei niemand ooitquote:
nja, daarom twijfel ik ook, dat beest is eigenlijk de godganse dag alleen. Voor een hond al helemaal geen tijdquote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, maar je moet wel voldoende tijd en care hebben om ze op te voeden.
ik had sws geen stroomstoring #baasquote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef niels0 het volgende:
Hadden ze dat Limburg trouwens niet gewoon uit kunnen laten staan? Is economisch toch maar onbelangrijk.
ik ook nieboxquote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik had sws geen stroomstoring #baas
quote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef niels0 het volgende:
Hadden ze dat Limburg trouwens niet gewoon uit kunnen laten staan? Is economisch toch maar onbelangrijk.
Dan zou ik het niet doen. Beesten klimmen je bank kapot als je er niet bij bent.quote:Op maandag 2 november 2015 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, daarom twijfel ik ook, dat beest is eigenlijk de godganse dag alleen. Voor een hond al helemaal geen tijd
gewoon buiten laten chillen overdagquote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen. Beesten klimmen je bank kapot als je er niet bij bent.
Dat moment dat je over tien minuten je bed uit zweet omdat vloerverwarming.quote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
Dat moment dat je vloer warmer is dan je bed.
Vloerverwarming op zn hardst gezet, zo lekker.
echt hčquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jammer dat de stroom in oostende het ook gewoon doet
Lekker in een warme kamer slapen hequote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
Ahja, is ook een optie. Die van mij mogen alleen op dakterras als ik er bij ben, over een tijdje.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon buiten laten chillen overdag
quote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
haha klopt
geef mij een goed maghrebi liedje dan
true.quote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen. Beesten klimmen je bank kapot als je er niet bij bent.
ga op de grond liggenquote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
Omdat honden om je caren.quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Honden springen tegen je aan en alles gekke beesten zo'n kat kan tenminste nog enigszins normaal doen
Ah oke, neem woorden terug.quote:Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef Crip het volgende:
Ik ga nog niet slapen, zet zometeen weer uit ;s.
zit nu op de vloer
Honden zijn net negros en katten net white peoplequote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Honden springen tegen je aan en alles gekke beesten zo'n kat kan tenminste nog enigszins normaal doen
je kunt de hond natuurlij mook gewoon opvoeden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
kennelijk is dat een beetje moeilijk voor de meeste mensenquote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef gianni61 het volgende:
je kunt de hond natuurlij mook gewoon opvoeden.
Dit. Honden luisteren en geven om je. Je moet ze wel aandacht geven, maar dan echtquote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt de hond natuurlij mook gewoon opvoeden.
Dat lukt bij katten dan weer niet
pas op dat je niet valtquote:Op maandag 2 november 2015 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
maar ik ben even douchen
#catsmasterrace
true, maar het kan welquote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kennelijk is dat een beetje moeilijk voor de meeste mensen
ik vind het nog steeds eng om baardmannen zo te zien dansen, en ongemakkelijk. is dit shi tering secte ofzo. wtfquote:
zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
soms lees ik terug wat ik zei en dan denk ik echt wtf
Ah oke, vind wel fascinerend.quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds eng om baardmannen zo te zien dansen, en ongemakkelijk. is dit shi tering secte ofzo. wtf
weet ik veel wat dit is, zijn sufis weer zo'n andere stroming in islam
Oh wel mooi, die natoerquote:Op maandag 2 november 2015 21:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
niet echt, een paar. hier ben ik nu; https://imgur.com/a/R1dRa
Ik vind van niet.quote:
ja tochquote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh wel mooi, die natoer
[..]
Ik vind van niet.
in het beloofde landquote:
lkkr voor jequote:Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh nu lijkt het alsof ik het grappig vind.
niceequote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
altijd, maar in tlv waar ik binnenkort ga wonen
s
[..]
wat deaprez zegt
wat zijn je plannen voor laterquote:Op maandag 2 november 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie, ben beetje lui en slechte conditie.
wat wil je nog meer wete
Later als in vandaag of mn leven.quote:
latersquote:
waarom engels docentquote:Op maandag 2 november 2015 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Later als in vandaag of mn leven.
Vandaag ga ik slapen thatsit.
en verder probeer ik engels docente te worden, en wil ik gwn trouwen en reizen enzo
wtf is .webmquote:
leuke taal, vind leuk om kinderen te zien ontwikkelen en ze te ondersteunen in hun leerproces.quote:
alleen youtube kan volgens mij van video shitquote:
Waarom geen Japansquote:Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
leuke taal, vind leuk om kinderen te zien ontwikkelen en ze te ondersteunen in hun leerproces.
wat voor kinderenquote:Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
leuke taal, vind leuk om kinderen te zien ontwikkelen en ze te ondersteunen in hun leerproces.
Chinees/Japans is nuttig al je een economische opleiding hebt gedaan en je verder wilt uitbreidenquote:Op maandag 2 november 2015 22:19 schreef MAHL het volgende:
En verder iets met handel ofzo. Geloof ik.
Chinees heeft nog zoveel dialecten en is tevens weer totaal wat anders dan Japans.quote:Op maandag 2 november 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Chinees/Japans is nuttig al je een economische opleiding hebt gedaan en je verder wilt uitbreiden
ja thnx captain obviousquote:Op maandag 2 november 2015 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chinees heeft nog zoveel dialecten en is tevens weer totaal wat anders dan Japans.
cool, leuke ambitie hoor (srs)quote:Op maandag 2 november 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn wel leuk, je moet gwn bitch zijn soms.
quote:
trustenquote:
ik denk (hoop) dat dat voornamelijk op internet zo lijktquote:
Vind het toch wel erg achteruitgegaan de laatste 20 jaar.quote:Op maandag 2 november 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk (hoop) dat dat voornamelijk op internet zo lijkt
Sowieso. Maar wel erg moeilijk om te leren. Rare talen, totaal anders dan wij gewend zijn. En tussen Chinees en Japans zit ook weer een wereld van verschil.quote:Op maandag 2 november 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Chinees/Japans is nuttig al je een economische opleiding hebt gedaan en je verder wilt uitbreiden
Ja, sommige mensen hier hebben daadwerkelijk een leven in plaats van dat ze een beetje zitten te luieren in Spanje onder het mom van 'stage'quote:
Luierenquote:Op maandag 2 november 2015 22:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso. Maar wel erg moeilijk om te leren. Rare talen, totaal anders dan wij gewend zijn. En tussen Chinees en Japans zit ook weer een wereld van verschil.
[..]
Ja, sommige mensen hier hebben daadwerkelijk een leven in plaats van dat ze een beetje zitten te luieren in Spanje onder het mom van 'stage'
Maar extreem welvarend, en een prima geregelde monoculturele samenleving. Zonder gezeur van moslims.quote:
Dan woon ik toch liever in het multiculturele Nederland.quote:Op maandag 2 november 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar extreem welvarend, en een prima geregelde monoculturele samenleving. Zonder gezeur van moslims.
Siėsta valt wel mee in het kantoorleven. 09:00 tot 13:00 pauze tot 14:00. Dan 14:00 tot 18:30.quote:Op maandag 2 november 2015 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Terwijl je in de zon ligt te slapen? Tussen de siėstas door?
Waarom niet in Yoegoslaviė? Ook zo'n heerlijke multiculturele samenleving, vol met verschillende bevolkingsgroepen en culturen die in harmonie samenlevenquote:Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan woon ik toch liever in het multiculturele Nederland.
Ja, lekkere vergelijking. Een of ander pauper tweedewereldland.quote:Op maandag 2 november 2015 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom niet in Yoegoslaviė? Ook zo'n heerlijke multiculturele samenleving, vol met verschillende bevolkingsgroepen en culturen die in harmonie samenleven
Oh, wacht.
Oh, valt mee. Mja, siėsta is ook niet echt nodig als je op kantoor zit, ivm airco enzo.quote:Op maandag 2 november 2015 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Siėsta valt wel mee in het kantoorleven. 09:00 tot 13:00 pauze tot 14:00. Dan 14:00 tot 18:30.
Behalve vrijdag. Dan geen siėsta en van 9 tot 3
ewaaaquote:
Dat was niet de reden dat het daar kapot ging.quote:Op maandag 2 november 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, lekkere vergelijking. Een of ander pauper tweedewereldland.
Nee het waren die kutmoslims natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat was niet de reden dat het daar kapot ging.
Inkoopquote:Op maandag 2 november 2015 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, valt mee. Mja, siėsta is ook niet echt nodig als je op kantoor zit, ivm airco enzo.
Wat moet je eigenlijk doen daar?
Onder andere.quote:Op maandag 2 november 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het waren die kutmoslims natuurlijk.
Oké.quote:
Mhm. En af en toe gewoon wat bij de voorraad afboeken en zelf mee naar huis nemen?quote:Op maandag 2 november 2015 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inkoop
orders verwerken, voorraden bij houden en zo nu en dan andere afdelingen helpen
eyyquote:
Preciesquote:Op maandag 2 november 2015 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm. En af en toe gewoon wat bij de voorraad afboeken en zelf mee naar huis nemen?
Als je problemen maar hard genoeg ontkent en andere mensen maar belachelijk genoeg afschildert is er niets aan de hand toch?quote:Op maandag 2 november 2015 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al die Marokkanen terug naar Istanbul
quote:Op maandag 2 november 2015 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm. En af en toe gewoon wat bij de voorraad afboeken en zelf mee naar huis nemen?
Studeer*quote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef MAHL het volgende:
Maar goed ik ga ook schlaffen. Welterusten iedereenEn stageer ze morgen, cachie
Gute Nachtquote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef MAHL het volgende:
Maar goed ik ga ook schlaffen. Welterusten iedereenEn stageer ze morgen, cachie
Komt deze gek uit bible belt of watquote:Op maandag 2 november 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-conservatisme.html
Wat is dit nou weer voor klapjosti.
Tekort aan schrijvers voor de FP hé.quote:Op maandag 2 november 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-conservatisme.html
Wat is dit nou weer voor klapjosti.
Ik ben Maurits, geboren in 1995 in een klein plaatsje vlak bij Rotterdam.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-voor-ons-land.html
hier nog een pareltje van die kerel
Eerder een of ander rijkeluiszoontje.quote:Op maandag 2 november 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben Maurits, geboren in 1995 in een klein plaatsje vlak bij Rotterdam.
Duidelijk... RotterdamHavenslaven
20 jaar, en meneer gaat even vertellen hoe het zitquote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-voor-ons-land.html
hier nog een pareltje van die kerel
Alles wat op het internet staat is waar.quote:Op maandag 2 november 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Alsof je die columns überhaupt serieus moet nemen.
Vk heeft een kleine penis.quote:Op maandag 2 november 2015 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is waar.
nee maar is wel leuk om om te lachenquote:Op maandag 2 november 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Alsof je die columns überhaupt serieus moet nemen.
Verdomme dat zou ons geheimpje blijvenquote:Op maandag 2 november 2015 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vk heeft een kleine penis.
Kijk, het staat op internet dus het is waar.
Ja, dat wel. Volgens mij zijn er ook een paar columnisten die hun werk hebben gepubliceerd, dat is wel stoer. Maar dat waren ook niet van zulke debiele columns.quote:Op maandag 2 november 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar is wel leuk om om te lachen
ging je scherm op zwart zodat je jezelf zag?quote:Op maandag 2 november 2015 22:55 schreef BozeHaas het volgende:
Gvd autisme spatte van mijn scherm af
Dp wist het ook al, sryquote:Op maandag 2 november 2015 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verdomme dat zou ons geheimpje blijven
staat sws wel best goede shit tussen, maar dat heeft dan ook vaak al 234458357347676 delen ofzo en dat ga ik niet allemaal lezenquote:Op maandag 2 november 2015 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Volgens mij zijn er ook een paar columnisten die hun werk hebben gepubliceerd, dat is wel stoer. Maar dat waren ook niet van zulke debiele columns.
Hoe weet je dan dat het goede shit is?quote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat sws wel best goede shit tussen, maar dat heeft dan ook vaak al 234458357347676 delen ofzo en dat ga ik niet allemaal lezen
ayy hou je bek manquote:Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ging je scherm op zwart zodat je jezelf zag?
ik heb weleens het eerste deel van zoiets gelezenquote:Op maandag 2 november 2015 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het goede shit is?
Oh okéquote:Op maandag 2 november 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb weleens het eerste deel van zoiets gelezen
is ze nog ergens gezien?quote:Op maandag 2 november 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
bluemage had ook coole column trouwens
volgens mij nietquote:
Wat is het verhaal?quote:
Zijn er wel meer die onder een kloon posten. Vind het maar verwarrend.quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
post nu onder de naam brillenmeisje
:squote:
quote:
WCH is het schoolvoorbeeld.quote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die onder een kloon posten. Vind het maar verwarrend.
Als het een geweldloze demonstratie is, dan laat maarquote:
Ikzelf heb nooit een kloon gehad en welke eventuele kloons van WCH zijn weet ik niet eens.quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
WCH is het schoolvoorbeeld.
En er was ooit ook een tweede niels0.
echt? Hoe weet je ditquote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
post nu onder de naam brillenmeisje
"Danny" is zijn bekendstequote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ikzelf heb nooit een kloon gehad en welke eventuele kloons van WCH zijn weet ik niet eens.
Eng mannetje ben je toch ook.quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt treurige mensen zijn dat, ik vind dat stemrecht van zulk volk afgenomen moet worden
Ja. Ik stem net zoals mijn soortgenoten niet want het zijn toch allemaal oplichters!!quote:
Lekker anti-democratisch.quote:Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt treurige mensen zijn dat, ik vind dat stemrecht van zulk volk afgenomen moet worden
post van de dagquote:Rechts is hoofdzakelijk conservatief, socialisme is in de regel progressief.
Ten tijden van het nazisme werden er behoorlijk wat zaken veranderd en ingevoerd, dus progressief,
wat vind jij van pegidaquote:
weet niet precies wat dat is dus kan ik niks over zeggen manquote:
Ik zit bij je vriendjes van NWSquote:
Is vies man.quote:Op maandag 2 november 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nja seg ;$ waar heb ik dit aan verdiend
wat gaat vandaag ons brengen?quote:
Hema.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat gaat vandaag ons brengen?
welke onderbroek heb je vandaag uit de la getrokken?
chai wil dit niet wetenquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme. Moet weer naar de wc. Stomme tarwe
quote:
Eet gewoon normaal. Al dat superfood en shit is allemaal bla. Mensen leven al jaren op normaal voedsel. Je gaat niet 150 jaar worden ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme. Moet weer naar de wc. Stomme tarwe
Stim is onsterfelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet gewoon normaal. Al dat superfood en shit is allemaal bla. Mensen leven al jaren op normaal voedsel. Je gaat niet 150 jaar worden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |