aankleedkussens of hoe dingen heten zijn ook geliefd bij kattenquote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kittens die struggelen.
Die hoeren hebben de box in beslag genomen, ik zou ze eigenlijk moeten plantenspuiten maar ik ben blijkbaar een weekdier.
Geil, pics?quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee trek altijd een string aan bij mijn enige doorschijnende broek.
wel een zwarte toch?quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee trek altijd een string aan bij mijn enige doorschijnende broek.
Aah, kan het me voorstellen ja maar slaapkamers zijn echt off terrein. Geen zin om iedere dag mijn bed te moeten verschonen en al helemaal geen katten in mijn babybed.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aankleedkussens of hoe dingen heten zijn ook geliefd bij katten
krabben ze snachts dan niet aan je deur?quote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah, kan het me voorstellen ja maar slaapkamers zijn echt off terrein. Geen zin om iedere dag mijn bed te moeten verschonen en al helemaal geen katten in mijn babybed.
Nee eigenlijk niet, en doordat vriend ze eten geeft janken ze ook niet meer aan mijn benen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krabben ze snachts dan niet aan je deur?
als ik baard laat staan beetje omdat mijn familie mizrachi isquote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
maaknie.
ben jij zon jew die arab uit ziet?
Ja, ik kom nog niet zo lang in Thailand. Ben 'r ook een beetje op uitgekeken. Filippijnen vind ik toch leuker. Spreken tenminste goed engels.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar wel leuk Niels, mooie tijden toch. Was je toen begin 40 ook?
aii.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als ik baard laat staan beetje omdat mijn familie mizrachi is
hoe arab ben jij op een schaal van 1/10
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffenquote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, en doordat vriend ze eten geeft janken ze ook niet meer aan mijn benen.
Het is wel gezellig, maar je moet wel voldoende tijd en care hebben om ze op te voeden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffen
Iig katten > hondenquote:Op maandag 2 november 2015 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms twijfel ik of ik ook een kat moet aanschaffen
quote:
zei niemand ooitquote:
nja, daarom twijfel ik ook, dat beest is eigenlijk de godganse dag alleen. Voor een hond al helemaal geen tijdquote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is wel gezellig, maar je moet wel voldoende tijd en care hebben om ze op te voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |