quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
De eertse keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Nee die dingen kakken veel te veel. Heb me er ook niet echt aan geërgerd, ze zijn veel te schattig.quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je nog een kontsierraad voor je kat aanschaffen trouwens?
Nee, maar het is gewoon bullshit.quote:
De eerste keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'quote:Op maandag 2 november 2015 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo geen strings dan? is dat cultuur? wat zijn jouw ervaringen ermee dan
quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee die dingen kakken veel te veel. Heb me er ook niet echt aan geërgerd, ze zijn veel te schattig.
Ik ben zo cool als een klomp ijs uit de klondike.quote:Op maandag 2 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
iedereen is 'hip' en 'cool' tegenwoordig, dus dat is niet zo heel erg bijzonder
Heb daar echt niks mee.quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
De eertse keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Oh is het ondergoed zoveel zeggend ja? Dan ga ik dat toch maar eens wat zorgvuldiger uitzoeken dan in plaats van een willekeurig stuk textiel uit de la plukken.quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij had nog gelijk ook.
wat zijn je struggles?quote:Op maandag 2 november 2015 21:22 schreef Myrr het volgende:
Wil mensen spammen met kittenstrugglefilmpjesmaar ik hou me in.
Thaise meisjes die sucky sucky doen hopend op geld.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En Niels die een chick versierd... HAHAHAHAHA dat gelooft echt niemand
vleeskleurige oma broekjes?quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh is het ondergoed zoveel zeggend ja? Dan ga ik dat toch maar eens wat zorgvuldiger uitzoeken dan in plaats van een willekeurig stuk textiel uit de la plukken.
Kittens die struggelen.quote:
Versierd?quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar Thailand ging met m'n maat hadden we twee zussen versierd en hij zei; 'wedden dat ze geen string aan heeft, maar een flinke slip?'
Hij had nog gelijk ook.
Geen idee waarom eigenlijk, want prostituees wel daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |