sowquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij bent evengoed een achterbaks losertje
Achterbaks?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit denkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer? Zeker weer een trieste kloon van die wickedman
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvindenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer? Zeker weer een trieste kloon van die wickedman
ok bby, ik wacht hier op jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvinden
hij dacht eerst dat ik dat ben ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvinden
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb me al bij de feiten neergelegd en hoef niet langer bij de crew, dikkertje dap.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaks
de JimmyDean manier
Ik ook hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
hij dacht eerst dat ik dat ben ofzo
Ik wordt zuur van jou domhijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaks
de JimmyDean manier
altijd klagen over persoonlijke beledigingen, ondertussen zelf persoonlijke beledigingen gebruikenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb me al bij de feiten neergelegd en hoef niet langer bij de crew, dikkertje dap.
Oke dikkertje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd klagen over persoonlijke beledigingen, ondertussen zelf persoonlijke beledigingen gebruiken
de JimmyDean manier
Maar de SC was dichtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaja daar was ie weer. Hallo lieverds
Wat een soap hé die klbsc dicht, kon ik toen maar posten
Ik wou ook dat jouw geslachtsdeel zo dik was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn geslachtsdeel zo dik was
Noel for mod dusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom zegt hij het ook, kon hij toen maar posten.
Ik ga uiensoep eten en Vietnamese loempia's bakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
wat is mobiel fokken ontzettend kut.
ik fok louter mobielquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb net macaroni met gehakt opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga uiensoep eten en Vietnamese loempia's bakken.
Ik heb penne opquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb net macaroni met gehakt op
mijn moeder eet even langzaam als dimas zoektocht naar seks dus dacht even mobiel dan maarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Daarom FOK! ik vaak op pc of laptop
Dima heeft tegenwoordig elke dag een chick te pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder eet even langzaam als dimas zoektocht naar seks dus dacht even mobiel dan maar
grote fout
haha, ja ik vond hem ook goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die mag hier niet posten
Hahahaha Sorry dat ik zo hard om mijzelf lach
ik snap de grap nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die mag hier niet posten
Hahahaha Sorry dat ik zo hard om mijzelf lach
Wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je hier altijd overkomt als een oud wijf
Heb ik ook vaak. Die vullen zich zo lekker met een sausje.quote:
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 31 augustus 2016 18:46 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit:
[ afbeelding ]
Heb ik ook vaak. Die vullen zich zo lekker met een sausje.
Lekker inkoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Die vullen zich zo lekker met een sausje.
Blijkbaar wel dusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaat er een looprek of rolstoel transformer?
ik word nu ook fanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Luistert een oud wijf dit soort muziek?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je hier altijd overkomt als een oud wijf
Ik gebruik eigenlijk maar drie soorten pasta. Spaghetti omdat dat nou eenmaal zo hoort bij bolognesesaus, oprollen op je vorkquote:
Ja, mijn oma's luisterden altijd dubstep toen het nog in wasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:51 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Luistert een oud wijf dit soort muziek?
Surequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn oma's luisterden altijd dubstep toen het nog in was
Beetje wel ja. Van die vlindertjes heel soms. Dat is een vast gerecht bij mij. Vlindertjes betekent bij mij ham-, kaas-, champignon- roomsaus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
haha niels denkt in hokjes met zijn pasta
Lolquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn oma had dubstep op haar begravenis
die verhalen post hij toch onder atak?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dima heeft tegenwoordig elke dag een chick te pakken
Toen bestond het nog niet eensquote:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Toen bestond het nog niet eens
Het is pas in 2001 of zo in de UK ontstaan
Toen zat jij nog met Fylax op een fopspeen te zuigenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Toen bestond het nog niet eens
Het is pas in 2001 of zo in de UK ontstaan
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen zat jij nog met Fylax op een fopspeen te zuigen
Fagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef HPLC het volgende:
2001, toen luisterde ik nog naar Jody Bernal en S Club 7
Afwassen, dat doet je moeder toch?quote:
Nu nog kneusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:04 schreef HPLC het volgende:
2001, toen luisterde ik nog naar Jody Bernal en S Club 7
Zou uitloggen en nooit meer terug komen als ik jou wasquote:
Gezelligquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was af en zij droogt af terwijl we over leuke en interessante gebeurtenissen communiceren
Dus zei doet al het praten en jij zegt een keer ja, aangezien je nooit iets meemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was af en zij droogt af terwijl we over leuke en interessante gebeurtenissen communiceren
gelukkig voor fok ben jij mij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou uitloggen en nooit meer terug komen als ik jou was
mama, ik moest vanochtend uren wachten op de beta en uiteindelijk kon ik er niks van!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mhmquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus zei doet al het praten en jij zegt een keer ja, aangezien je nooit iets meemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |