is zo'n top 3 pinda toko in voorburg, maar vind echt smerig, weet niet waarom die de prijs wintquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter gaan ze voetbal spelen in pindaland.
sow maar ik ben een kaasje, zit gewoon goed hier in kazenland weeniequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was jij ook maar in pindaland.
Sodemieter dat zijn wel rake woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
De dag dat een halfbejaarde tokkie met rookstem mij komt vernederen trouwens.![]()
gewoon goed over nagedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kinderspel, want je bent er bijna nooit meer
Ik wam de Battlefieldserver niet in. Ga nu m'n PlayStation maar beneden neerzetten en op nog groter beeld Witcher spelen.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
De dag dat een halfbejaarde tokkie met rookstem mij komt vernederen trouwens.![]()
hoe vind je dat nou yvonnequote:
Ik heb hier wel respect voor. Niet achter je rug om via een TR, maar gewoon recht in je facade.quote:
Hallo, yvonne leest u ditquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:09 schreef JimmyDean het volgende:
Dus dan is snitchen oke? Niet dat het mij boeit verder, had niks anders van dikkertje dap verwacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hier wel respect voor. Niet achter je rug om via een TR, maar gewoon recht in je facade.
Ik mag het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus dan is snitchen oke? Niet dat het mij boeit verder, had niks anders van dikkertje dap verwacht.
Hey mooimeid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |