sowquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij bent evengoed een achterbaks losertje
Achterbaks?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit denkenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer? Zeker weer een trieste kloon van die wickedman
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvindenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer? Zeker weer een trieste kloon van die wickedman
ok bby, ik wacht hier op jequote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvinden
hij dacht eerst dat ik dat ben ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp had een vermoeden, ff kijken of ik het nog kan terugvinden
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaksquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb me al bij de feiten neergelegd en hoef niet langer bij de crew, dikkertje dap.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaks
de JimmyDean manier
Ik ook hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
hij dacht eerst dat ik dat ben ofzo
Ik wordt zuur van jou domhijdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeert crewlid te worden, beledigt ondertussen de persoon waarmee hij mailt en noemt iemand anders achterbaks
de JimmyDean manier
altijd klagen over persoonlijke beledigingen, ondertussen zelf persoonlijke beledigingen gebruikenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb me al bij de feiten neergelegd en hoef niet langer bij de crew, dikkertje dap.
Oke dikkertje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd klagen over persoonlijke beledigingen, ondertussen zelf persoonlijke beledigingen gebruiken
de JimmyDean manier
Maar de SC was dichtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaja daar was ie weer. Hallo lieverds
Wat een soap hé die klbsc dicht, kon ik toen maar posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |