weet ikquote:
Je bent een topuser.quote:
kloptquote:
Ik steun hem daarin.quote:
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kom ik toch nooit man, ga toch geen gehaktballetjes zelf in elkaar zetten
neequote:
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar niemand geeft om wat jij denkt
is gwn goede ttquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm gaye TT dan met je gaye hoofd, gaytje
ik breek je
jij was tweede keus zoals altijd in je levenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.
Watquote:
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij was tweede keus zoals altijd in je leven
JE ZEI ZELF DAT IK EERSTE KEUS WAS A BOELERquote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.
En dan over mijn links niet geklikt zeggen.quote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan over mijn links niet geklikt zeggen.
Alleen maar omdat hij te veel respect heeft voor mij en niet weet met welke titel hij mij aan moet spreken. Bij jou kan hij gewoon respectloos doen en je doet gewoon normaal alsof je een bange puppy bent met een gemeen baasje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE ZEI ZELF DAT IK EERSTE KEUS WAS A BOELER
Atoombom op Zweden, ik zie geen andere oplossing.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.
Wil je net een hap nemen, dan flikkert je gehaktballetje uit elkaar
Ik verslikte mij. Dacht dat het om je ballen ging.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.
Wil je net een hap nemen, dan flikkert je gehaktballetje uit elkaar
Als ik een vluchtelingenbashtopic open ga je dan daar posten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei... ZOOOOOOOOOOO, WAT IS DAT HIER DAN???!!!
EEN TT DIE VOOR ALTIJD OP HET INTERNET ZAL STAANquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
jeetje doe eens rustig allemaal het is maar een tt
klb sc, staat gwn in ttquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei... ZOOOOOOOOOOO, WAT IS DAT HIER DAN???!!!
Ik vind hem perfect hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
jeetje doe eens rustig allemaal het is maar een tt
mad jellyquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij te veel respect heeft voor mij en niet weet met welke titel hij mij aan moet spreken. Bij jou kan hij gewoon respectloos doen en je doet gewoon normaal alsof je een bange puppy bent met een gemeen baasje.
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik een vluchtelingenbashtopic open ga je dan daar posten?
willoow weetquote:
Daar kan je je idd in verslikkenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik verslikte mij. Dacht dat het om je ballen ging.
GuusCaprice zijn.quote:
meidquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
EEN TT DIE VOOR ALTIJD OP HET INTERNET ZAL STAAN
EEN TT DIE NOG VELE GENERATIES ZULLEN LEZEN
EN JE HEBT HET VERPEST
[ afbeelding ]
catkiller is lid van identitair verzetquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Atoombom op Zweden, ik zie geen andere oplossing.
NSB'erquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?
Nehquote:
Hey leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.
Ah, je bent er weer.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
ik was gisteren hele dag niet buiten geweest, kun je alsnog weerbericht van gisteren posten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen alles hebbenquote:
Had nog een goede grap he,quote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Stompzinnig het volgende:
gvd kut dp
Ik had die Youtubelink van jou geopend, werd stapelgek maar kon het tabblad niet meer vinden.
Luisteren mensen dit serieus?
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had nog een goede grap he,
Als zo'n nerd vraag van hey bolle, waar is je zus? Zeg jij zo als antwoord: out of your league, hahahah
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord niet
jazekerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
moest je weer huilenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ha Willow, ik heb nog 56 kleffe, koudgeworden maar voorgefrituurde en dus enigszins gesmolten en weer gestolde kaassoufflees voor je. Lief he?
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
ik welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me wel af he: is iedereen hier ook in het echt een debiel?
goed om te weten dat je penis omhoog spuitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Prima weertje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer.
Wat brengt het weer?
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkon
quote:
Ik ben fucking normaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geef je weer melk? Is niet gezond hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ga naar de dokter. Nachtzweten kan een symptoom zijn voor ernstige dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
hier doe ik juist normaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beetje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.
Maar bijna niks meer in huis
Ok Willoow Scissorhands de piemelknipperquote:
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optiequote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Zijn deze TT en OP goed?
• Ja
• Nee
• ik ben sukkel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee, die zijn van mijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?
6,8 en 8,4.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optie
Chillen in de crib, jeweetz.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoe gaat het met mijn neger etto
draag dan gewoon geen shirtquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
Over keiharde orgies met Thaise?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, net als je denkt dat het niet meer erger kanquote:
Jij bent echt het levende bewijs dat oude mensen niet op internet zouden mogen komen.quote:
sorry maar ik kan echt niet zonder mijn mexitowersquote:Op woensdag 30 september 2015 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wow, net als je denkt dat het niet meer erger kan![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Willoow Scissorhands de piemelknipper
Weer lekker gemanipuleerd.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Zijn deze TT en OP goed?
• Ja
• Nee
• ik ben sukkel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
whehehequote:
Slaapverlammingen zijn pas de echte shitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
hermann moet vaak van onderbroek wisselen ahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
ik slaap naaktquote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hermann moet vaak van onderbroek wisselen ahaha
Ik snap dit echt niet.. Want ik hou me hier inquote:
En ook op JOUW gezeik hebben deze oude wijze mannen een goede reply:quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt het levende bewijs dat oude mensen niet op internet zouden mogen komen.
Moet je eens een dwarslaesie krijgen, dat is pas shit.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn pas de echte shit
Nee, ben nog debieler dan hierquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar twee keer bewust gehad. Echt niet fijn hoor,quote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Slaapverlammingen zijn pas de echte shit
Maar ik ben verdort van binnen en heb junkfood nodig ;squote:Op woensdag 30 september 2015 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar ik kan echt niet zonder mijn mexitowers
Zegt wel genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet.. Want ik hou me hier in
Liever een dwarsliggerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je eens een dwarslaesie krijgen, dat is pas shit.
Wel eerst rondrollen in het babypoederbabje zodat je vetjes niet schuren met het dekbed natuurlijkquote:
dat ook ja. matras tegen de muur.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Stompzinnig het volgende:
ik neem aan dat jullie staand bedoelen ipvnaakt?
goorlappen
haha dikzakquote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aldus degene die in mijn febo lurkt
Dat was ik. Charmante collectie strings wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog nooit eng gevonden trouwensquote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg me dunkt.
Echt eng jij.
Ja, had een foto met een bord verwachtquote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post dan gewoon pics van je hond ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was ik. Charmante collectie strings wel.
fuck jullie allebeiquote:
Durven ze niet te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog nooit eng gevonden trouwens![]()
:squote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, had een foto met een bord verwacht
volgens chevy nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik val wel mee.
Hoop ik althans.
had ik ook toen ik 5 was ofzo ik was een geile knulquote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ook paar gaten in deken gemaakt en als ik geil ben neuk ik het deken
en nu ben je 23 en impotentquote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
had ik ook toen ik 5 was ofzo ik was een geile knul
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]ik bied 10 euro, kunnen mijn honden toch zeker 5 minuten van etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]Dierenpolitie ingelicht, wie wurgt er nu een puppy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Als ik dat doe met een chick naast me, dan lig ik meer te ketsen dan dat ik slaap als ik telkens die tieten tegen m'n lijf aan voel.quote:
in je aarsquote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nounounou...
Waar is de liefde?
Gewoon doodmaken voor ze de kans hebbenquote:
Wow jij bent zo romantisch dat je tegen elkaar aan slaapt?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik dat doe met een chick naast me, dan lig ik meer te ketsen dan dat ik slaap als ik telkens die tieten tegen m'n lijf aan voel.
Heb ik ook altijd, maar dan zonder chick. Voel ik m'n eigen tietjes tegen me aan kletsen. Boh, word ik zo geil van.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik dat doe met een chick naast me, dan lig ik meer te ketsen dan dat ik slaap als ik telkens die tieten tegen m'n lijf aan voel.
Nou jaaaa zeg...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bied 10 euro, kunnen mijn honden toch zeker 5 minuten van eten
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
Jouw toekomstquote:
....quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
kan je het niet aan oude manquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou jaaaa zeg...
Ga je eens HEEL rap je mond met zeep spoelen, jongeman...
KOM DAN, of beter nog, ik KOM NU NAAR TILBURG, snotjong!quote:
scheer je kop kaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was ik maar net zo´n seksbeest als niels
Ik word ook geil van m'n tietenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar dan zonder chick. Voel ik m'n eigen tietjes tegen me aan kletsen. Boh, word ik zo geil van.
Alleen de bovenkantquote:
en dan, met je 1m55quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOM DAN, of beter nog, ik KOM NU NAAR TILBURG, snotjong!
jij bent een vent joh halve gekquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word ook geil van m'n tieten
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word ook geil van m'n tieten
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moest lachen en zelfs een beetje binnensmonds overgevenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
etto is harde kern helmond zou oppassen voor die man
Ik heb het sws een paar keer per jaar, meestal kan ik er wel mee omgaan omdat ervaring, maar soms kan het zo intensief zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar twee keer bewust gehad. Echt niet fijn hoor,
Ik zag gewoon een of andere gedaante waarvan ik zeker wist dat hij me wilde doden.
niet gestikt?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moest lachen en zelfs een beetje binnensmonds overgeven
Denk hetzelfde als haar broerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor cupmaat heb je? Ben egt nieuwsgierig nu
Als hij bij mij zou willen komen moet hij eerst door de wildernis, alsof hij dat doet.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
Vraag je dit ook voor een vriend?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan? Dan zal ik jou eens flink de les lezen, wijsneus!quote:
ik haal guus erbijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan? Dan zal ik jou eens flink de les lezen, wijsneus!
Nee voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag je dit ook voor een vriend?
Wildernis? Woon je in Zeeland?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als hij bij mij zou willen komen moet hij eerst door de wildernis, alsof hij dat doet.
AAquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow jij bent zo romantisch dat je tegen elkaar aan slaapt?
Die blijft toch alleen maar in een hoekje staan... DOE MAAR.quote:
Haha, ik weet jouw voornaamquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel je voornaam, nu voel ik me verheven boven de halve SC
guus is wel 2 METER lang jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die blijft toch alleen maar in een hoekje staan... DOE MAAR.
Hmm die ken ik niet. Post er eens een foto van.quote:
ja heerlijk manquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je hebt genoeg ervaring met kale mannen zeker
Wij zijn harde kern PSV fack hemquote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
Een sauna bedoel je, met al dat vocht.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb het sws een paar keer per jaar, meestal kan ik er wel mee omgaan omdat ervaring, maar soms kan het zo intensief zijn.
Bij de laatste keer stortte het plafond in en liepen er velociraptors door m'n kamer
Roderick.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon raken op z'n zwakke plekquote:
jeetjequote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik slaap liever los van elkaar en heb ook 2 aparte dekens op m'n bed, maar ik schijn nogal een kacheltje te zijn en dat vinden die meiden wel lekker, dus tja.
Jij had gewoon niets moeten zeggenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja omdat je hem hier postte leon
Geheimzinnig doen over je voornaamquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet. Post er eens een foto van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true datquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn harde kern PSV fack hem
Ik heet Leonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheimzinnig doen over je voornaam
mee eensquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheimzinnig doen over je voornaam
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]Helemaal blij om niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
e weet iedereenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet Chevy zijn voornaam, kan hij niet mee omgaan.
DP ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben sws bang in het donker ;squote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.
Toen miss nog niet dan, toen had hij net ruzie met DjeDje die hem aansprak met zijn voornaam.quote:
Wouter de Bakker tochquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet Chevy zijn voornaam, kan hij niet mee omgaan.
ja dat heeft echt iedereen hier meegekregenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen miss nog niet dan, toen had hij net ruzie met DjeDje die hem aansprak met zijn voornaam.
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gekquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga gel in je kuif smeren ofzo dom varken
Skye?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
zelfs die van mij staat ergens in deze reeks
ben zo terug, ff teruglezenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
zelfs die van mij staat ergens in deze reeks
GVD ik heb ook nooit ietsquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heeft echt iedereen hier meegekregen
ben geen gitaarquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gek
whehehquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
De voornaam van DP zal wel Abdul-Ramallah Bin Habaz of zoiets uitheems en gevaarlijks zijn...
Eigen volk eerst en alle policor het land uit! En meer van dat soort dingen.
Gelukkig.quote:
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was ik maar net zo´n seksbeest als niels
Nelis?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
Mijne staat ook in de reeks, met de naam van die kale seniel er bij in de buurt.
De engste was nog wel dat Octopusmonster, dat was wel heel beklemmenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.
rekenenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie een rekensom, die geen van jullie allen gaat kunnen oplossen?
neequote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee die andere kale seniel.quote:
heb je heel erg gemist hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee is ja, SG vraagt er zelf om.quote:
Zal wel iets gays zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
Wel M geen equote:
Sugar Leequote:
Een kuif anno 2015...quote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gek
Houd je klep, Gutmenschquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een uitermate vervelende sujetten weer alhier.
Nee joh, jij mag blij zijn met het haar wat je nog hebt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een kuif... problemen????
Al 3 mensen in deze sc met een kuifquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bel dierenbescherming danquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
onur?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
Stuur haar een hitsige DM als je weer in de buurt bent, ik heb haar ook een keer geneukt ook al doet ze altijd gemeen tegen mij, dat is haar manier van liefde, serieus.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NOU OOK AL? MENEER DE 'KIJK EENS HOE HARD IK KAN TRAPPEN'???quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zo leuk bent en ik er niet mee om kan gaan.quote:
Geen zin inquote:
40... is deadprez weer bezig?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Wtf jij bent 40 ofzo. Neem een zijschijding.
SG is jong en heeft een hartslagquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Toot, Etto en?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al 3 mensen in deze sc met een kuif
Doe nou nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Frankquote:
watquote:
39, ook goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
40... is deadprez weer bezig?
Het is een normale vraag hoorquote:
Blijf daar bordkopquote:
Zei ie een keerquote:
Je hoeft niet zo hard te typen hoor, ik lees u welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NOU OOK AL? MENEER DE 'KIJK EENS HOE HARD IK KAN TRAPPEN'???
Zo... echt hè, wat bent u een UITERMATE onvriendelijk persoon.quote:
zie hem altijd gewoon voor me als Frank Drebinquote:
Nee, dat is het niet.quote:
doei Joopquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
ik ga weg later haters, doei Willoow en Cachie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met je satellietbekquote:
Denk het nietquote:
Doegquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onkruid vergaat niet huehuehuehquote:
dit dacht ik ook maar durfde niet te postenquote:
Ja ik ook, zo verwerk ik Frank ook in paintjesquote:Op woensdag 30 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie hem altijd gewoon voor me als Frank Drebin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |