weet ikquote:
Je bent een topuser.quote:
kloptquote:
Ik steun hem daarin.quote:
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kom ik toch nooit man, ga toch geen gehaktballetjes zelf in elkaar zetten
neequote:
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar niemand geeft om wat jij denkt
is gwn goede ttquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wrm gaye TT dan met je gaye hoofd, gaytje
ik breek je
jij was tweede keus zoals altijd in je levenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp wel want hij vroeg mij net mijn mening over die spellen van PS omdat jij er weer eens niet was om je beste FOK!vriend te helpen. Je bent waardeloos achterlijke speknek.
Watquote:
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Daar krijg je een kommetje met meel, een kommetje met seperatorvlees en een pipetje met antibiotica. Best leuk, je eigen Zweedse gehaktballen draaien.
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij was tweede keus zoals altijd in je leven
JE ZEI ZELF DAT IK EERSTE KEUS WAS A BOELERquote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan geen keus zijn zoals jij.
En dan over mijn links niet geklikt zeggen.quote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan over mijn links niet geklikt zeggen.
Alleen maar omdat hij te veel respect heeft voor mij en niet weet met welke titel hij mij aan moet spreken. Bij jou kan hij gewoon respectloos doen en je doet gewoon normaal alsof je een bange puppy bent met een gemeen baasje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE ZEI ZELF DAT IK EERSTE KEUS WAS A BOELER
Atoombom op Zweden, ik zie geen andere oplossing.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.
Wil je net een hap nemen, dan flikkert je gehaktballetje uit elkaar
Ik verslikte mij. Dacht dat het om je ballen ging.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vervelend als je net een onderdeeltje mist.
Wil je net een hap nemen, dan flikkert je gehaktballetje uit elkaar
Als ik een vluchtelingenbashtopic open ga je dan daar posten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei... ZOOOOOOOOOOO, WAT IS DAT HIER DAN???!!!
EEN TT DIE VOOR ALTIJD OP HET INTERNET ZAL STAANquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
jeetje doe eens rustig allemaal het is maar een tt
klb sc, staat gwn in ttquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zei... ZOOOOOOOOOOO, WAT IS DAT HIER DAN???!!!
Ik vind hem perfect hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
jeetje doe eens rustig allemaal het is maar een tt
mad jellyquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij te veel respect heeft voor mij en niet weet met welke titel hij mij aan moet spreken. Bij jou kan hij gewoon respectloos doen en je doet gewoon normaal alsof je een bange puppy bent met een gemeen baasje.
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik een vluchtelingenbashtopic open ga je dan daar posten?
willoow weetquote:
Daar kan je je idd in verslikkenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik verslikte mij. Dacht dat het om je ballen ging.
GuusCaprice zijn.quote:
meidquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
EEN TT DIE VOOR ALTIJD OP HET INTERNET ZAL STAAN
EEN TT DIE NOG VELE GENERATIES ZULLEN LEZEN
EN JE HEBT HET VERPEST
[ afbeelding ]
catkiller is lid van identitair verzetquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Atoombom op Zweden, ik zie geen andere oplossing.
NSB'erquote:Op woensdag 30 september 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een VVD'er boertjes laten?
Nehquote:
Hey leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zonde van de chicks daar. Die zijn me een partij lekker.
Ah, je bent er weer.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
ik was gisteren hele dag niet buiten geweest, kun je alsnog weerbericht van gisteren posten?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wij kunnen alles hebbenquote:
Had nog een goede grap he,quote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Stompzinnig het volgende:
gvd kut dp
Ik had die Youtubelink van jou geopend, werd stapelgek maar kon het tabblad niet meer vinden.
Luisteren mensen dit serieus?
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had nog een goede grap he,
Als zo'n nerd vraag van hey bolle, waar is je zus? Zeg jij zo als antwoord: out of your league, hahahah
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als het Guus is? dan snapt ie mijn antwoord niet
jazekerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
moest je weer huilenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ha Willow, ik heb nog 56 kleffe, koudgeworden maar voorgefrituurde en dus enigszins gesmolten en weer gestolde kaassoufflees voor je. Lief he?
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben met WCH gisteren naar het theater geweest... willen jullie de selfie zien???
ik welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me wel af he: is iedereen hier ook in het echt een debiel?
goed om te weten dat je penis omhoog spuitquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ja was vroeg gaan slapen, maar net weer wakker met een zeiknat T-shirt. Dus ben maar even opgestaan.
Prima weertje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer.
Wat brengt het weer?
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht 2 oude muppets op het balkon
quote:
Ik ben fucking normaal.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geef je weer melk? Is niet gezond hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
Ga naar de dokter. Nachtzweten kan een symptoom zijn voor ernstige dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef niels0 het volgende:
hier doe ik juist normaalquote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beetje.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou nou alles kunnen eten om even een euforisch moment in dit kutleven te hebben.
Maar bijna niks meer in huis
Ok Willoow Scissorhands de piemelknipperquote:
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optiequote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Stompzinnig het volgende:
Poll: Zijn deze TT en OP goed?
• Ja
• Nee
• ik ben sukkel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee, die zijn van mijquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan je broertje niet even wat mexicanotowers brengen?
6,8 en 8,4.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt wel hij had wel een 6 en een 8 hoor op zijn toets!!!!!!
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
heb op ik ben sukkel gestemd, ja, ook echt die optie
Chillen in de crib, jeweetz.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hoe gaat het met mijn neger etto
draag dan gewoon geen shirtquote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
Over keiharde orgies met Thaise?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik droom nogal intensief. Ik moet vaak meerdere malen per nacht van shirt wisselen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow, net als je denkt dat het niet meer erger kanquote:
Jij bent echt het levende bewijs dat oude mensen niet op internet zouden mogen komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |