Echt domquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En uiteindelijk in het ziekenhuis belandt met een watervergiftiging
Kan snel gaan hoor. 4 liter water binnen een uur kan dodelijk zijn. En zelfs zonder drugs op kan dat soms wel makkelijk gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een retard en moet je er gewoon niet aan beginnen
Hooggeleid Gquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Gridlok het volgende:
waarom zit die jeugd van nu toch zo allemaal in de drugs ;s
Super Meat Boy is dikke swek maar wel tantoemoeilijk, niets voor jou dus. je kunt het net zo goed op PC downloaden, is maar paar honderd mbquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
gvd waar is hermann
PlayStation Plus-titels van oktober bekendgemaakt
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Ik geef het internet de schuld. Slechte invloeden zoals die van dp komt de jeugd zo veel meer mee in aanmerking. Vroeger had je gewoon die ene gek op de hoek waar je bij weg moest blijven. Dat doe je nu ook maar dan kom je dp tegen en je moeder is er niet om je te waarschuwen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Gridlok het volgende:
waarom zit die jeugd van nu toch zo allemaal in de drugs ;s
Ja en vocht wordt ook langer vastgehouden volgens mij, wat het ook nog iets gevaarlijker maakt, maar je verandert toch niet in een achterlijke teringjosti die geen besef meer heeft van hoeveel ie drinkt. Gwn beetje logisch nadenken en als dat niet meer lukt minder pakken.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kan snel gaan hoor. 4 liter water binnen een uur kan dodelijk zijn. En zelfs zonder drugs op kan dat soms wel makkelijk gaan.
kung fu rabbit klinkt wel gangsterquote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Super Meat Boy is dikke swek maar wel tantoemoeilijk, niets voor jou dus. je kunt het net zo goed op PC downloaden, is maar paar honderd mb
Broken Age is zo'n ouderwets point & click spelding maar kun je in 3 uur uitspelen
rest is allemaal poep
Hermanns conclusie: DIKKE SCHIJT
Van double finequote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
Broken Age is zo'n ouderwets point & click spelding maar kun je in 3 uur uitspelen
nee, kan nog steeds niet wennen aan dat ge-Daisyquote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
Wat vind jij, moet de Skye-reeks over gaan in de Daisy-reeks?
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
quote:
Agent Coulson had er ook al moeite meequote:Op woensdag 30 september 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, kan nog steeds niet wennen aan dat ge-Daisy
BLIJF HAAR GEWOON SKYE NOEMEN GODVERDOMME
Maar ja, als je dorst hebt drink je. Ik denk dat je wel pijn in je buik krijgt bij te veel water maar ja, je voelt wel meer in je buik met pillen op. Het kan zomaar gebeuren, ook al ben je niet helemaal waus. Hoewel ik ook wel denk dat de meeste mensen die een watervergiftiging hebben gekregen gewoon te retard waren.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en vocht wordt ook langer vastgehouden volgens mij, wat het ook nog iets gevaarlijker maakt, maar je verandert toch niet in een achterlijke teringjosti die geen besef meer heeft van hoeveel ie drinkt. Gwn beetje logisch nadenken en als dat niet meer lukt minder pakken.
klinkt ontzettend homoseksueel, vooral dat rabbit gedeeltequote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kung fu rabbit klinkt wel gangster
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van double finemaar is ook voor pc dus ga ik niet voor betalen
thanks
moeten ze zich maar inlezenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar ja, als je dorst hebt drink je. Ik denk dat je wel pijn in je buik krijgt bij te veel water maar ja, je voelt wel meer in je buik met pillen op. Het kan zomaar gebeuren, ook al ben je niet helemaal waus. Hoewel ik ook wel denk dat de meeste mensen die een watervergiftiging hebben gekregen gewoon te retard waren.
IKEA.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
hij is ook de leider dus hij heeft gelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Agent Coulson had er ook al moeite mee
vind jij wel leuk dus vieze flikkerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klinkt ontzettend homoseksueel, vooral dat rabbit gedeelte
[..]
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+
Daar kom ik toch nooit man, ga toch geen gehaktballetjes zelf in elkaar zettenquote:
komt vast wel weer een keerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+
je bent zelf leukquote:Op woensdag 30 september 2015 23:18 schreef HPLC het volgende:
Die zus van dp in FearTWD blijft ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |