komt nog welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Guus snapt de opmerking over het flesje water niet. Schattig.
Haha, ja. Ik kom buiten.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo wild gaat het er aan toe op die hardstylefeestjes hoor
Leg uit dan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Guus snapt de opmerking over het flesje water niet. Schattig.
Ok.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
V-hals moet je lozen. Of je moet later graag in Amsterdam willen wonen en heel stoer vooraan gaan staan bij de DJ in een club.
Alleen om de tekst, laat dan maar.quote:
alle tieners zeggen jaquote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen om de tekst, laat dan maar.
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.quote:
Nep drugsgebruikerquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.
dit iddquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurkenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nu dat het over drugs gaat, maar nog niet hoe
quote:
Ik luister wel meer dan alleen hardstyle hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
t is verstandig om genoeg water te drinken als je pillen ophebt, vooral op feestje. dehydratie enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je pillen of MDMA op hebt krijg je vaak dorst. Dus flesje water mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok thxquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurken
dan ben je wel echt een retard en moet je er gewoon niet aan beginnenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als je pillen of MDMA op hebt krijg je vaak dorst. Dus flesje water mee.
Je hebt ook wel eens verhalen over mensen die een watervergiftiging krijgen omdat ze maar water blijven drinken nadat ze MDMA hebben genomen.
En uiteindelijk in het ziekenhuis belandt met een watervergiftigingquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |