Geeft niets etc.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry gewoon veel enthousiasme etc
is niet zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef BozeHaas het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan deadprez
Goede openingszin, toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op jouw spelling variëren.
Chevy zegt wel meer gekke dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan Guus
hey guusquote:Op woensdag 30 september 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chevy zegt wel meer gekke dingen.
Goed geschreven welquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Laffe kaaskopjes timmeren meisje in elkaargvd
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
ja maar nu kan die voortaan wel lekker zeggen dat hij het andersom ook doet als hij weer eens zo'n dom berichtje over allochtonen schrijftquote:
GVDquote:
gmtaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]___________________!
"ja je kunt wel zeggen dat ik allemaal slechte woorden gebruik voor asielzoekers maar kijk maar naar dit bericht!!!!!!!!! ik doe het ook bij nederlanders!!"
Schimmelkaasjes wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
gezellige albumcover welquote:
provocerende manier van schrijven, wow zo uniekquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
quote:
Ik zal me even excuseren voor het gedrag van mijn medekaasjesquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zoquote:
hahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zo
Niets mis mee, dat doe ik wel vaker op woensdagenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zo
Ik nietquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal me even excuseren voor het gedrag van mijn medekaasjes
vooral grappig dat het zo verschrikkelijk doorzichtig is waarom hij dit bericht zo schrijftquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
provocerende manier van schrijven, wow zo uniek
Jij dusquote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef BozeHaas het volgende:
sws kaaskopjes met veel marokkaanse vrienden
niet gekliktquote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Deze is voor al jullie policor eikels ja gvd
Al die PS4 spellen zijn leuk dp, zou echt abbo aanschaffen.quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Al die PS4 spellen zijn leuk dp, zou echt abbo aanschaffen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gvdquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
shitquote:Op woensdag 30 september 2015 22:59 schreef HPLC het volgende:
BozeHaas rijmt op BozeKaas, ik heb je wel door
Ga lekker je kauwgomballenmuziekjes luisteren, haartjes strak in de gel, zonnebrilletje op met een v hals shirtje en je flesje water.quote:
lkkr handjes in de lucht en hartjes maken bij brennan heartquote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker je kauwgomballenmuziekjes luisteren, haartjes strak in de gel, zonnebrilletje op met een v hals shirtje en je flesje water.
Geen idee wat je met 'kauwgomballenmuziekjes' bedoelt, maar die v-hals klopt deels, zonnebrip niet en flesje water... wtf?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga lekker je kauwgomballenmuziekjes luisteren, haartjes strak in de gel, zonnebrilletje op met een v hals shirtje en je flesje water.
zonnebrillen en flesjes water zijn zo stom ;squote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee wat je met 'kauwgomballenmuziekjes' bedoelt, maar die v-hals klopt deels, zonnebrip niet en flesje water... wtf?
Zo wild gaat het er aan toe op die hardstylefeestjes hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee wat je met 'kauwgomballenmuziekjes' bedoelt, maar die v-hals klopt deels, zonnebrip niet en flesje water... wtf?
V-hals moet je lozen. Of je moet later graag in Amsterdam willen wonen en heel stoer vooraan gaan staan bij de DJ in een club.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vergeet de oversized hemdjes en skinnyjeans nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
komt nog welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Guus snapt de opmerking over het flesje water niet. Schattig.
Haha, ja. Ik kom buiten.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo wild gaat het er aan toe op die hardstylefeestjes hoor
Leg uit dan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Guus snapt de opmerking over het flesje water niet. Schattig.
Ok.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:04 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
V-hals moet je lozen. Of je moet later graag in Amsterdam willen wonen en heel stoer vooraan gaan staan bij de DJ in een club.
Alleen om de tekst, laat dan maar.quote:
alle tieners zeggen jaquote:
jaquote:Op woensdag 30 september 2015 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen om de tekst, laat dan maar.
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.quote:
Nep drugsgebruikerquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.
dit iddquote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je genoeg water moet drinken anders krijg je blaasontsteking. Iig, vrouwen krijgen daar vaak snel last van dus neem aan dat het bij verwijfde hardstyle mannetjes ook zo werkt.
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurkenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap nu dat het over drugs gaat, maar nog niet hoe
quote:
Ik luister wel meer dan alleen hardstyle hoor.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
t is verstandig om genoeg water te drinken als je pillen ophebt, vooral op feestje. dehydratie enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je pillen of MDMA op hebt krijg je vaak dorst. Dus flesje water mee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok thxquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurken
dan ben je wel echt een retard en moet je er gewoon niet aan beginnenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als je pillen of MDMA op hebt krijg je vaak dorst. Dus flesje water mee.
Je hebt ook wel eens verhalen over mensen die een watervergiftiging krijgen omdat ze maar water blijven drinken nadat ze MDMA hebben genomen.
En uiteindelijk in het ziekenhuis belandt met een watervergiftigingquote:Op woensdag 30 september 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gvd dat je droge bek krijgt van pillen en dus hele dag water zit te lurken
Echt domquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En uiteindelijk in het ziekenhuis belandt met een watervergiftiging
Kan snel gaan hoor. 4 liter water binnen een uur kan dodelijk zijn. En zelfs zonder drugs op kan dat soms wel makkelijk gaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ben je wel echt een retard en moet je er gewoon niet aan beginnen
Hooggeleid Gquote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Gridlok het volgende:
waarom zit die jeugd van nu toch zo allemaal in de drugs ;s
Super Meat Boy is dikke swek maar wel tantoemoeilijk, niets voor jou dus. je kunt het net zo goed op PC downloaden, is maar paar honderd mbquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
gvd waar is hermann
PlayStation Plus-titels van oktober bekendgemaakt
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Ik geef het internet de schuld. Slechte invloeden zoals die van dp komt de jeugd zo veel meer mee in aanmerking. Vroeger had je gewoon die ene gek op de hoek waar je bij weg moest blijven. Dat doe je nu ook maar dan kom je dp tegen en je moeder is er niet om je te waarschuwen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:10 schreef Gridlok het volgende:
waarom zit die jeugd van nu toch zo allemaal in de drugs ;s
Ja en vocht wordt ook langer vastgehouden volgens mij, wat het ook nog iets gevaarlijker maakt, maar je verandert toch niet in een achterlijke teringjosti die geen besef meer heeft van hoeveel ie drinkt. Gwn beetje logisch nadenken en als dat niet meer lukt minder pakken.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kan snel gaan hoor. 4 liter water binnen een uur kan dodelijk zijn. En zelfs zonder drugs op kan dat soms wel makkelijk gaan.
kung fu rabbit klinkt wel gangsterquote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Super Meat Boy is dikke swek maar wel tantoemoeilijk, niets voor jou dus. je kunt het net zo goed op PC downloaden, is maar paar honderd mb
Broken Age is zo'n ouderwets point & click spelding maar kun je in 3 uur uitspelen
rest is allemaal poep
Hermanns conclusie: DIKKE SCHIJT
Van double finequote:Op woensdag 30 september 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
Broken Age is zo'n ouderwets point & click spelding maar kun je in 3 uur uitspelen
nee, kan nog steeds niet wennen aan dat ge-Daisyquote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
Wat vind jij, moet de Skye-reeks over gaan in de Daisy-reeks?
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
quote:
Agent Coulson had er ook al moeite meequote:Op woensdag 30 september 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, kan nog steeds niet wennen aan dat ge-Daisy
BLIJF HAAR GEWOON SKYE NOEMEN GODVERDOMME
Maar ja, als je dorst hebt drink je. Ik denk dat je wel pijn in je buik krijgt bij te veel water maar ja, je voelt wel meer in je buik met pillen op. Het kan zomaar gebeuren, ook al ben je niet helemaal waus. Hoewel ik ook wel denk dat de meeste mensen die een watervergiftiging hebben gekregen gewoon te retard waren.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en vocht wordt ook langer vastgehouden volgens mij, wat het ook nog iets gevaarlijker maakt, maar je verandert toch niet in een achterlijke teringjosti die geen besef meer heeft van hoeveel ie drinkt. Gwn beetje logisch nadenken en als dat niet meer lukt minder pakken.
klinkt ontzettend homoseksueel, vooral dat rabbit gedeeltequote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kung fu rabbit klinkt wel gangster
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van double finemaar is ook voor pc dus ga ik niet voor betalen
thanks
moeten ze zich maar inlezenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar ja, als je dorst hebt drink je. Ik denk dat je wel pijn in je buik krijgt bij te veel water maar ja, je voelt wel meer in je buik met pillen op. Het kan zomaar gebeuren, ook al ben je niet helemaal waus. Hoewel ik ook wel denk dat de meeste mensen die een watervergiftiging hebben gekregen gewoon te retard waren.
IKEA.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
Hermann![]()
hij is ook de leider dus hij heeft gelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Agent Coulson had er ook al moeite mee
vind jij wel leuk dus vieze flikkerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klinkt ontzettend homoseksueel, vooral dat rabbit gedeelte
[..]
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+
Daar kom ik toch nooit man, ga toch geen gehaktballetjes zelf in elkaar zettenquote:
komt vast wel weer een keerquote:Op woensdag 30 september 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik mis de tijden dat ze grote games uitbrachten op PS+
je bent zelf leukquote:Op woensdag 30 september 2015 23:18 schreef HPLC het volgende:
Die zus van dp in FearTWD blijft ook leuk
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag wel dat ik Yakuza 4 nog gratis kan downloaden, was PS+ spel keertje
maar ga ik niet doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |