sooowquote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Hermann
Hahah snap je ik noem je Hermann want die ging dat ook doen en die heeft net zo veel seks als dat jij hebt.
Wist wel dat je ook mijn reacties bekeek als je bezig was.quote:
Klopt. Is lelijk maar toch goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het schijnt niet fout te zijn
ja beetje jammer dat het 2e keer is dat ie het postquote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat een ander topic dan net?
Heb letterlijk kwartier geleden nog gepostquote:
Goede redding dit, kon Chevy ook maar zulke reddingen maken op Haxball dan was hij tenminste goed te noemen.quote:
Bijna alle topics die ik onder Stompzinnig open heb ik al onder andere namen geopend.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat een ander topic dan net?
Waar is die andere heen?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat het 2e keer is dat ie het post
Jij bent zelf een foutquote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
volgens google is spellingsfouten ook gwn fout
Sooooooowwwwwwwwwww poehey!!quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede redding dit, kon Chevy ook maar zulke reddingen maken op Haxball dan was hij tenminste goed te noemen.
sorry gewoon veel enthousiasme etcquote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb letterlijk kwartier geleden nog gepost
Is t ook ;squote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
volgens google is spellingsfouten ook gwn fout
daar kan ik ook niks aan doen gvdquote:
wist het welquote:
is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan Guus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |