Geeft niets etc.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sorry gewoon veel enthousiasme etc
is niet zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef BozeHaas het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan deadprez
Goede openingszin, toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik wil wel eens op jouw spelling variëren.
Chevy zegt wel meer gekke dingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan Guus
hey guusquote:Op woensdag 30 september 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chevy zegt wel meer gekke dingen.
Goed geschreven welquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Laffe kaaskopjes timmeren meisje in elkaargvd
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
ja maar nu kan die voortaan wel lekker zeggen dat hij het andersom ook doet als hij weer eens zo'n dom berichtje over allochtonen schrijftquote:
GVDquote:
gmtaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:52 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]___________________!
"ja je kunt wel zeggen dat ik allemaal slechte woorden gebruik voor asielzoekers maar kijk maar naar dit bericht!!!!!!!!! ik doe het ook bij nederlanders!!"
Schimmelkaasjes wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
gezellige albumcover welquote:
provocerende manier van schrijven, wow zo uniekquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
quote:
Ik zal me even excuseren voor het gedrag van mijn medekaasjesquote:Op woensdag 30 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zoquote:
hahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zo
Niets mis mee, dat doe ik wel vaker op woensdagenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zou je niet denken dat ik deze muziek luister, draag gewoon bloemenjurkjes en zo
Ik nietquote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal me even excuseren voor het gedrag van mijn medekaasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |