quote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm die ken ik niet. Post er eens een foto van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true datquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn harde kern PSV fack hem
Ik heet Leonquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheimzinnig doen over je voornaam
mee eensquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geheimzinnig doen over je voornaam
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef xcachet het volgende:
[..]Helemaal blij om niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
e weet iedereenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet Chevy zijn voornaam, kan hij niet mee omgaan.
DP ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel je voornaam, nu voel ik me verheven boven de halve SC
Ik ben sws bang in het donker ;squote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.
Toen miss nog niet dan, toen had hij net ruzie met DjeDje die hem aansprak met zijn voornaam.quote:
Wouter de Bakker tochquote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet Chevy zijn voornaam, kan hij niet mee omgaan.
ja dat heeft echt iedereen hier meegekregenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen miss nog niet dan, toen had hij net ruzie met DjeDje die hem aansprak met zijn voornaam.
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gekquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga gel in je kuif smeren ofzo dom varken
Skye?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
zelfs die van mij staat ergens in deze reeks
ben zo terug, ff teruglezenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
zelfs die van mij staat ergens in deze reeks
GVD ik heb ook nooit ietsquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heeft echt iedereen hier meegekregen
ben geen gitaarquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gek
whehehquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
De voornaam van DP zal wel Abdul-Ramallah Bin Habaz of zoiets uitheems en gevaarlijks zijn...
Eigen volk eerst en alle policor het land uit! En meer van dat soort dingen.
Gelukkig.quote:
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was ik maar net zo´n seksbeest als niels
Nelis?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
Mijne staat ook in de reeks, met de naam van die kale seniel er bij in de buurt.
De engste was nog wel dat Octopusmonster, dat was wel heel beklemmenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog nooit gehad, alleen een soort donkere schim die in mijn kamer staat. En niet kunnen bewegen natuurlijk. Maar toen was ik ook fucking moe. Lange tijd veel te weinig geslapen.
rekenenquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
willen jullie een rekensom, die geen van jullie allen gaat kunnen oplossen?
neequote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
nee.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
wtfquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee die andere kale seniel.quote:
heb je heel erg gemist hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
SG moet uit gaan kijken want ik was in Bergen Op Zoom de laatste dagen en kom nu dus wel gevaarlijk dichtbij.![]()
Prima hotelletje trouwens. Echt een leuke kamer gehad. Leuk zithoekje, klein keukentje, helemaal top.
Nee is ja, SG vraagt er zelf om.quote:
Zal wel iets gays zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef Toto69 het volgende:
Wel M geen equote:
Sugar Leequote:
Een kuif anno 2015...quote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha gevoelig snaartje geraakt onie dah gek
Houd je klep, Gutmenschquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een uitermate vervelende sujetten weer alhier.
Nee joh, jij mag blij zijn met het haar wat je nog hebt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb een kuif... problemen????
Al 3 mensen in deze sc met een kuifquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bel dierenbescherming danquote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
onur?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas iemand met een fucking poedel in zijn nek en bovenop kort.geen matje maar echt gewoon vieze krullen. Bah.
Stuur haar een hitsige DM als je weer in de buurt bent, ik heb haar ook een keer geneukt ook al doet ze altijd gemeen tegen mij, dat is haar manier van liefde, serieus.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NOU OOK AL? MENEER DE 'KIJK EENS HOE HARD IK KAN TRAPPEN'???quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zo leuk bent en ik er niet mee om kan gaan.quote:
Geen zin inquote:
40... is deadprez weer bezig?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Wtf jij bent 40 ofzo. Neem een zijschijding.
SG is jong en heeft een hartslagquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Toot, Etto en?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Al 3 mensen in deze sc met een kuif
Doe nou nietquote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Niels, waar komt jouw obsessie voor SG vandaan?
Frankquote:
watquote:
39, ook goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
40... is deadprez weer bezig?
Het is een normale vraag hoorquote:
Blijf daar bordkopquote:
Zei ie een keerquote:
Je hoeft niet zo hard te typen hoor, ik lees u welquote:Op woensdag 30 september 2015 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NOU OOK AL? MENEER DE 'KIJK EENS HOE HARD IK KAN TRAPPEN'???
Zo... echt hè, wat bent u een UITERMATE onvriendelijk persoon.quote:
zie hem altijd gewoon voor me als Frank Drebinquote:
Nee, dat is het niet.quote:
doei Joopquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
ik ga weg later haters, doei Willoow en Cachie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met je satellietbekquote:
Denk het nietquote:
Doegquote:Op woensdag 30 september 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onkruid vergaat niet huehuehuehquote:
dit dacht ik ook maar durfde niet te postenquote:
Ja ik ook, zo verwerk ik Frank ook in paintjesquote:Op woensdag 30 september 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie hem altijd gewoon voor me als Frank Drebin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |