Dat is best zielig ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat duurde 10 maanden voordat je daar achterkwam?
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
catkiller is wel gewaardeerd sfeermaker moet ik zeggen.
gewoon wat kaarsjes aansteken en Barry white opzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.
Ze klaagt behoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ik daar bij mijn vriendin ook maar zo goed in.
hoop dat je hiv krijgt die positief isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoop dat je ebola krijgt met je positief
dit gaat te furquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoop dat je ebola krijgt met je positief
Denken dat ik daar serieus in ben.quote:
Dat zijn opmerkingen waar we wat mee kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je hiv krijgt die positief is
Mannen tussen aanhalingstekens zetten terwijl je zelf niet mans genoeg bent om niet naar de hoeren te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denken dat ik daar serieus in ben.
Wat wel serieus was daarnet is dat allerlei 'mannen' er gelijk op duiken.
naast je balzak?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een schaafwond naast mijn balzak, het doet best pijn als ik loop
ik heb het vannacht tijdens mijn slaap opgelopen
weet iemand van jullie misschien hoe ik dat heb gedaan
hoop dat je positief geladen elektronen sliktquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat je hiv krijgt die positief is
Alleen als ik heel moe ben. Ken het ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ken je dat. Dan lig je met je tel boven je hoofd en valt je tel uit je handen zo BAM in je gezicht.
Je DM's waren anders behoorlijk serieus.....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
dat was hetquote:
Krijg je met die Nederlanders, denk dat ik maar een Fatoemannetje ga doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |