ik weet niet wat dat zijn maar dit gaat te verquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoop dat je positief geladen elektronen slikt
Supergirlquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je DM's waren anders behoorlijk serieus.....
Misschien een brandwond doordat je in aanraking kwam met een hete worst?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
mijn lichaam is niet hetzelfde omdat ik ontzettend dik ben
hoeveel x past braddie in jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
koekoekquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga dan maar doorquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik doe altijd aardig en hij pest mij steeds
doe normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien een brandwond doordat je in aanraking kwam met een hete worst?
dat vraag ik al maanden maar hij reageert niet op mijn DM'squote:
corehypequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
Of een Corehypeje, of een Niels0tje.
jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal
[..]
dat vraag ik al maanden maar hij reageert niet op mijn DM's
Komt doordat je spekbenen tegen elkaar aan schuren zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg maar op mijn dij
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt doordat je spekbenen tegen elkaar aan schuren zeker
Ik hou van jou Der_Mann.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.
TL;DRquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waar dat allemaal voor nodig is, bereik je toch helemaal niets mee? Weet waar ik sta in het leven, en wat ik kan.. Dat afzeiken maakt je zo laag en sneu, maar blijkbaar moet een mens wel iets te zeiken hebben, het is alleen jammer dat dit dan vaak niet op een normale manier kan maar meteen op een overdreven "kijk mij beter zijn dan jij" Manier moet.
sad gewordenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |