Kuroi:quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Kuroi is maar ik ben het altijd van harte eens met Frass.
Ahquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ik kijk nog steeds iedere dag naar de foto van Kuroi die ik heb gemaakt
Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
K
U
R
O
I
U
R
O
I
R
O
I
O
I
I
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal johquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.
Doe zelf normaal idiootquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal joh
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Amarantha mag ik in je broekje komen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed dat Cachet er niet is. Die zou mad worden omdat het over Kuroi gaat.
TR gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha mag ik in je broekje komen?
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aaiquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aai
Wil je een potje met me neuken Amarantha?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.
Ooooooh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je een potje met me neuken Amarantha?
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)sexting-scandal.html
Whahaha![]()
zal wel kietelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.
Your lossquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.
savagequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
altijd ready for action zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit echt al vijf minuten furieus te fappen op dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rok omhoog en hoppa
Zo eentje is het zeker
A savage is some who does not care about the Consequences of his or her actions. Usually the savage will do things that make other people say, "What the fuck are you crazy?" It has been over used to mean other things but this is the orinigal meaning.quote:
Hopelijk niet op mijn kat..quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit echt al vijf minuten furieus te fappen op dit topic.
Uh ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
A savage is some who does not care about the Consequences of his or her actions. Usually the savage will do things that make other people say, "What the fuck are you crazy?" It has been over used to mean other things but this is the orinigal meaning.
rtquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de grootste slet die er bestaat.
Gvd waarom wijs je me dan af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit is correct.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal het aan niemand vertellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou het eigenlijk niet toegeven.
Ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal het aan niemand vertellen.
Wat is er dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds beetje verdrietig door orange is the new black.
Oh nou in dit geval.. als je toch niet bij bent heb je nu pech.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb S4 al gezien dacht ik. Lang geleden alweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou in dit geval.. als je toch niet bij bent heb je nu pech.Ohja dat wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook echt dagenlang daar gelegen
![]()
Omdat die foto's er alleen maar opstonden omdat m'n ex ze leuk vond.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb je alles van je Instagram gegooid?
Dankje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey als dat ons vrolijke multitalentje niet is, wat leuk om je te zien.
Ik vond het echt vreselijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja dat wist ikOok echt dagenlang daar gelegen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Moet zometeen uiteten met de klas maar heb totaal geen hongerMisselijk as fuck
S5 komt pas volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreselijk.En toen Norma ging zingen knapte ik echt helemaal.
Je bent wel erg vaak misselijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Moet zometeen uiteten met de klas maar heb totaal geen hongerMisselijk as fuck
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja dat wist ikOok echt dagenlang daar gelegen
Oh echt?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.
Allemaal dood door politie.
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.quote:
Zal zo kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.
Je weet niet eens wie er dood is. Alleen als je op de spoiler klikt. En aangezien er heel veel vrouwen daar zitten kan het iedereen zijn.quote:
Je bent zelf een kutseriequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is vgm echt kutserie dus boeie
vind ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twollie heeft een matig plot maar om hem nou een kutserie te noemen is wat overdreven
weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
thnx deze opmerking voegt echt veel toe![]()
hjb mijn plot is echt wel primaquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twollie heeft een matig plot maar om hem nou een kutserie te noemen is wat overdreven
dat maakt mij zo aantrekkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar goed dat je zoveel self-awareness hebt dan
Ik wil ook helemaal niet dat je mij raakt, daar ben jij te vies voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil je in ieder geval niet raken, de rest laten we in het midden.
Het is straks afgelopen, daarna pauze en dan mag jij. Even geduld nog.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:54 schreef Trollscience het volgende:
de grote Etsu-show is weer bezig hoor
blijf maar wegquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is straks afgelopen, daarna pauze en dan mag jij. Even geduld nog.
Is goed, ik doe tenminste nuttigere dingen dan de hele dag op FOK! zitten en huilen over dat ik niet kan stoppen met roken.quote:
Nee jij jankt over dat een Chinees om je heen hangt, en je blijkbaar aantrekkelijk vind. voelt je te goed voor hemquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed, ik doe tenminste nuttigere dingen dan de hele dag op FOK! zitten en huilen over dat ik niet kan stoppen met roken.
Liever dat dan janken over hoe dik je bent en niet kan afvallen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee jij jankt over dat een Chinees om je heen hangt, en je blijkbaar aantrekkelijk vind. voelt je te goed voor hem
Pew pew pew.
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt, goh.. Hoe kan dát nouquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever dat dan janken over hoe dik je bent en niet kan afvallen.
Aww, Braddie heeft z'n aandacht eens nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt, goh.. Hoe kan dát nou
Maar inderdaad, De grote Etsu show is begonnen, nou gr
quote:
moet zo werken dus dat gaat m niet wordenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ga allemaal eens een joint roken en chill.
heb je vanmorgen eens stevig gepoept of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je vanmorgen eens stevig gepoept of zo?
Is niet nodigquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, Braddie heeft z'n aandacht eens nietToevallig begint m'n les nu.
Jij mag nu.
Post meerquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey, je hebt toch nog btje smaak
kunnen jullie dit niet lekker in dm uitvechten ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loop dan niet te janken dat mijn show is begonnen.
Weet niet wat triester is, dit of met dat woord spotten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet lekker in dm uitvechten ofzo![]()
niemand heeft zin in dat kankersneue gezeik
Deze vind ik niet zo goedquote:
leuk voor jequote:Op maandag 29 augustus 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet wat triester is, dit of met dat woord spotten.
Kan jij niet aardig doen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
zoals yvonne al zei, jullie kunnen wel aardig doen
oh Etsu stel je niet zo aan vriendquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet wat triester is, dit of met dat woord spotten.
zijn ze weer aan het klieren?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
zoals yvonne al zei, jullie kunnen wel aardig doen
echt, ze leren het ook nooit he. vlegels! belhamels!quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal verschrikkelijke mensen hier
3:40quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat vond je goed aan die andere dan? ik luister dubstep vooral voor dat sfeertje
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:15 schreef Trollscience het volgende:
en natuurlijk de WUBWUBWUBWUB jwz go hard bro
wubs zitten niet alleen in de drop loserquote:
Oh ja ik hoor ook wubs bij 3:13quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wubs zitten niet alleen in de drop loser
hallon allerbeste P.quote:
jajaquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik kom even buurten voor de gezelligheid.
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.quote:
dus als zij er niet is wordt het geen fissa? dat zeg je toch nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.
Dat zeg ik toch niet, met je omgekeerde redenaties.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus als zij er niet is wordt het geen fissa? dat zeg je toch niet
en nu een beetje woorden verzinnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, met je omgekeerde redenaties.
Goedemiddag. En alles goed daar in het zuiden?!quote:
Fissa in die tentjuhhquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.
Staan allemaal in de dikke van dalen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu een beetje woorden verzinnen
best aardig ja, en in het midden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Goedemiddag. En alles goed daar in het zuiden?!
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HEquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staan allemaal in de dikke van dalen hoor.
Nice. Ja lekker weer iets wat minder vandaag. Maar de rest van de week weer goed en dan hebben we het denk ik gehad met de zomer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig ja, en in het midden?
het weer is prima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nice. Ja lekker weer iets wat minder vandaag. Maar de rest van de week weer goed en dan hebben we het denk ik gehad met de zomer.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HE
Was bij de Plus in de reclame, je weet wel met die ... oh eh ja zo moet dat voortaan gaan denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HE
Ja het is inderdaad wel lekker temperatuurtje. Alleen het zonnetje blijft uit.:Pquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het weer is prima.
teminste niet zo vies warm
jeetjequote:Op maandag 29 augustus 2016 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Was bij de Plus in de reclame, je weet wel met die ... oh eh ja zo moet dat voortaan gaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |