Je bent wel erg vaak misselijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Moet zometeen uiteten met de klas maar heb totaal geen hongerMisselijk as fuck
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja dat wist ikOok echt dagenlang daar gelegen
Oh echt?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.
Allemaal dood door politie.
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.quote:
Zal zo kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.
Je weet niet eens wie er dood is. Alleen als je op de spoiler klikt. En aangezien er heel veel vrouwen daar zitten kan het iedereen zijn.quote:
Je bent zelf een kutseriequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is vgm echt kutserie dus boeie
vind ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twollie heeft een matig plot maar om hem nou een kutserie te noemen is wat overdreven
weet ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
thnx deze opmerking voegt echt veel toe![]()
hjb mijn plot is echt wel primaquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twollie heeft een matig plot maar om hem nou een kutserie te noemen is wat overdreven
dat maakt mij zo aantrekkelijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar goed dat je zoveel self-awareness hebt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |