hallon allerbeste P.quote:
jajaquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik kom even buurten voor de gezelligheid.
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.quote:
dus als zij er niet is wordt het geen fissa? dat zeg je toch nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.
Dat zeg ik toch niet, met je omgekeerde redenaties.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus als zij er niet is wordt het geen fissa? dat zeg je toch niet
en nu een beetje woorden verzinnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, met je omgekeerde redenaties.
Goedemiddag. En alles goed daar in het zuiden?!quote:
Fissa in die tentjuhhquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echt waar, en neverknown is er, dus het wordt een fissa.
Staan allemaal in de dikke van dalen hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu een beetje woorden verzinnen
best aardig ja, en in het midden?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Goedemiddag. En alles goed daar in het zuiden?!
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HEquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staan allemaal in de dikke van dalen hoor.
Nice. Ja lekker weer iets wat minder vandaag. Maar de rest van de week weer goed en dan hebben we het denk ik gehad met de zomer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig ja, en in het midden?
het weer is prima.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nice. Ja lekker weer iets wat minder vandaag. Maar de rest van de week weer goed en dan hebben we het denk ik gehad met de zomer.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HE
Was bij de Plus in de reclame, je weet wel met die ... oh eh ja zo moet dat voortaan gaan denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
natuurlijk moest je de woordenboek met dikke erin kiezen IS DIT NU HOE HET VOORTAAN MOET GAAN HE
Ja het is inderdaad wel lekker temperatuurtje. Alleen het zonnetje blijft uit.:Pquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het weer is prima.
teminste niet zo vies warm
jeetjequote:Op maandag 29 augustus 2016 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Was bij de Plus in de reclame, je weet wel met die ... oh eh ja zo moet dat voortaan gaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |