Ik wil ook helemaal niet dat je mij raakt, daar ben jij te vies voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil je in ieder geval niet raken, de rest laten we in het midden.
Het is straks afgelopen, daarna pauze en dan mag jij. Even geduld nog.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:54 schreef Trollscience het volgende:
de grote Etsu-show is weer bezig hoor
blijf maar wegquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is straks afgelopen, daarna pauze en dan mag jij. Even geduld nog.
Is goed, ik doe tenminste nuttigere dingen dan de hele dag op FOK! zitten en huilen over dat ik niet kan stoppen met roken.quote:
Nee jij jankt over dat een Chinees om je heen hangt, en je blijkbaar aantrekkelijk vind. voelt je te goed voor hemquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed, ik doe tenminste nuttigere dingen dan de hele dag op FOK! zitten en huilen over dat ik niet kan stoppen met roken.
Liever dat dan janken over hoe dik je bent en niet kan afvallen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee jij jankt over dat een Chinees om je heen hangt, en je blijkbaar aantrekkelijk vind. voelt je te goed voor hem
Pew pew pew.
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt, goh.. Hoe kan dát nouquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever dat dan janken over hoe dik je bent en niet kan afvallen.
Aww, Braddie heeft z'n aandacht eens nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt, goh.. Hoe kan dát nou
Maar inderdaad, De grote Etsu show is begonnen, nou gr
quote:
moet zo werken dus dat gaat m niet wordenquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ga allemaal eens een joint roken en chill.
heb je vanmorgen eens stevig gepoept of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En toch, ben ik al 4 kilo kwijt
quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je vanmorgen eens stevig gepoept of zo?
Is niet nodigquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, Braddie heeft z'n aandacht eens nietToevallig begint m'n les nu.
Jij mag nu.
Post meerquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey, je hebt toch nog btje smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |