Kuroi:quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Kuroi is maar ik ben het altijd van harte eens met Frass.
Ahquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Ik kijk nog steeds iedere dag naar de foto van Kuroi die ik heb gemaakt
Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
K
U
R
O
I
U
R
O
I
R
O
I
O
I
I
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal johquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.
Doe zelf normaal idiootquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal joh
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Amarantha mag ik in je broekje komen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed dat Cachet er niet is. Die zou mad worden omdat het over Kuroi gaat.
TR gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha mag ik in je broekje komen?
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aaiquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aai
Wil je een potje met me neuken Amarantha?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.
Ooooooh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je een potje met me neuken Amarantha?
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)sexting-scandal.html
Whahaha![]()
zal wel kietelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.
Your lossquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.
savagequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
altijd ready for action zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit echt al vijf minuten furieus te fappen op dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rok omhoog en hoppa
Zo eentje is het zeker
A savage is some who does not care about the Consequences of his or her actions. Usually the savage will do things that make other people say, "What the fuck are you crazy?" It has been over used to mean other things but this is the orinigal meaning.quote:
Hopelijk niet op mijn kat..quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit echt al vijf minuten furieus te fappen op dit topic.
Uh ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
A savage is some who does not care about the Consequences of his or her actions. Usually the savage will do things that make other people say, "What the fuck are you crazy?" It has been over used to mean other things but this is the orinigal meaning.
rtquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de grootste slet die er bestaat.
Gvd waarom wijs je me dan af.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Dit is correct.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal het aan niemand vertellen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou het eigenlijk niet toegeven.
Ok.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal het aan niemand vertellen.
Wat is er dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds beetje verdrietig door orange is the new black.
Oh nou in dit geval.. als je toch niet bij bent heb je nu pech.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb S4 al gezien dacht ik. Lang geleden alweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou in dit geval.. als je toch niet bij bent heb je nu pech.Ohja dat wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook echt dagenlang daar gelegen
![]()
Omdat die foto's er alleen maar opstonden omdat m'n ex ze leuk vond.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb je alles van je Instagram gegooid?
Dankje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey als dat ons vrolijke multitalentje niet is, wat leuk om je te zien.
Ik vond het echt vreselijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja dat wist ikOok echt dagenlang daar gelegen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Moet zometeen uiteten met de klas maar heb totaal geen hongerMisselijk as fuck
S5 komt pas volgend jaarquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreselijk.En toen Norma ging zingen knapte ik echt helemaal.
Je bent wel erg vaak misselijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Fylax het volgende:
Moet zometeen uiteten met de klas maar heb totaal geen hongerMisselijk as fuck
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja dat wist ikOok echt dagenlang daar gelegen
Oh echt?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar trouwens dat heeft een reden dat ze er dagenlang heeft gelegen. Haar dood enz was een verwijzing naar iemand zijn dood in het echt (zelfde manier dood gegaan). En het feit dat ze er dagenlang lag was een verwijzing naar iemand anders. Net als het einde waar wordt gezegd: Ze zeiden niet eens haar naam! Ook dat was een verwijzing naar iemand anders in real life.
Allemaal dood door politie.
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.quote:
Zal zo kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je even topic checken van orange. Heb het er gisternacht in gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |