Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
K
U
R
O
I
U
R
O
I
R
O
I
O
I
I
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal johquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je in Ama's broekje wil komen, kan het ook op een andere manier hoor.
Doe zelf normaal idiootquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik breng een ode uit aan Kuroi, niet aan Amarantha. Doe normaal joh
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Amarantha mag ik in je broekje komen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed dat Cachet er niet is. Die zou mad worden omdat het over Kuroi gaat.
TR gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat Kuroi de volgende keer als je hem ziet je gaat krabben
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Amarantha mag ik in je broekje komen?
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil je mijn spijkerbroek wel even geven hoor.
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aaiquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is best realistisch. Maar doet ze bij iedereen die haar te lang aait.
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terwijl je hem aan hebt he. Of in jou, zonder broekje. Ja je weet wel gvd doe niet zo moeilijk.
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
witje gaat altijd bijten als ik haar over haar buikje aai
Wil je een potje met me neuken Amarantha?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.
Ooooooh.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je een potje met me neuken Amarantha?
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.foxnews.com/po(...)sexting-scandal.html
Whahaha![]()
zal wel kietelenquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kuroi ook. Heeft ze echt een gruwelijke hekel aan. Snap niet zo goed waarom.
Your lossquote:Op maandag 29 augustus 2016 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet geklikt, niet gelezen, niet gelachen, niet geraakt.
savagequote:Op maandag 29 augustus 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag vrijwel nooit broeken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |