Ik zie wel mensen om mij heen die daar wat kilootjes door kwijt raken ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
braddie misschien moet je aan de pep gaan om af te vallen
Ik volg het niet meer manquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
Eden grapje is aan jou ook niet besteed hè brad
Ook prima spul volgens dp.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie wel mensen om mij heen die daar wat kilootjes door kwijt raken ja.
je vergeet trio en gangbangquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat valt er niet te snappen?
Dat zou al een reden zijn om dat junkenspul nooit te gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
O.a. Bob is ook een liefhebber.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou al een reden zijn om dat junkenspul nooit te gebruiken
Duurt wel lang voor het kwartje valt...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh godver
Had ik helemaal niet door
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehadquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Omg Inso de grote dag is bijna. Toch?
Vrijdag, whaa spannend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehad
nu nog even FOK! vandaag, maar het is vrijdag
beetje rijden op circuitquote:
Klinkt wel als een geslaagd feest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje rijden op circuit
beetje indoor skydiven
beetje karaoke
beetje eten
beetje zuipen (ik niet)
beetje snuiven (ik ook niet)
beetje chillen
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.quote:AH Groene plant in glas
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier toegewenst vrijdag! Geniet ervan.quote:
Hej die wil ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.
denkh et niet nee, dank jequote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier gewenst vrijdag! Geniet ervan.
Ik ga die rechter halen denk ik 2x. Tenzij ik leuker zie staan in de winkel. 1+1 gratis dus 5 eurries samen.quote:
Aaaaaah, dat is echt super lief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.hallmark.com/g(...)rybook-1KOB1097.html
ik heb dit gekocht voor mn broertje en zusje ama
moet m alleen nog gaan insprekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is echt super lief.
Ik vind dit serieus echt super lief, krijg er gewoon traanoogjes van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet m alleen nog gaan inspreken
en hij moet nog binnenkomen
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doetquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ober je hebt ook met bloemen:
[ afbeelding ]
Zo'n plastic ding?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doet
Ja ik herken dat wel, daarom ga ik twee van die kleine plantjes kopen. Die hebben nog een beetje overlevingskans bij mij.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doet
Moet je er wel 2 kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik haal wel zo'n plantje voor op mijn bureau op werk
Dat is wel lief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geef ik de ander aan mijn collega.
Leuke plantenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.
Geen idee, maar niet absurd vaak denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke planten
Hoevaak moeten die water hebben?
lol vond ook wel leukquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus echt super lief, krijg er gewoon traanoogjes van.
Ik vind het serieus gewoon tof en lief dat je als oude broer dat gaat sturen naar je kleine broertje en zusje.quote:
mocht er iets met mijn gebeuren (god behoedde) hebben ze nog dat met mn stemquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het serieus gewoon tof en lief dat je als oude broer dat gaat sturen naar je kleine broertje en zusje.
Ik ga denk ik ook voor de rechter, denk dat die leuker is om naast elkaar op een plankje te zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk die rechter
Die linker iig niet
Aaahquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mocht er iets met mijn gebeuren (god behoedde) hebben ze nog dat met mn stem
Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor de rechter, denk dat die leuker is om naast elkaar op een plankje te zetten.
en dan kan mn broertje mijn stem gaan herkennen en mn zusje mijn stem wat vaker horenquote:
Morgen naar de AH dus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja
Ik heb nu een paar plantjes staan maar die zijn lelijk
wil je paxcon vies dik maken ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen naar de AH dus.
Kun je meteen Pringles kopen want die zijn ook 1+1 gratis.
Ga je opsturen of meenemen als je daar heen gaat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan kan mn broertje mijn stem gaan herkennen en mn zusje mijn stem wat vaker horen
mijn moeder en zusje zijn er al.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Of ze komen naar Engeland voor je bruiloft?
Ohja ik zag hetquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen naar de AH dus.
Kun je meteen Pringles kopen want die zijn ook 1+1 gratis.
Ahquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder en zusje zijn er al.
maar wil hem nog wel inspreken voor vrijdag ja dan geef ik die
Sowieso die grote in het centrum wel toch.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
Maar dat wordt pas woensdag dan
En ik ben bang dat die kleine AH's in Groningen die planten niet eens hebben
ja zeer leuk mn zusje was wezen logerenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
AhLief hoor. Leuk dat je moeder en zusje er al zijn!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeer leuk mn zusje was wezen logeren
ik alleen op mn broertje en zusje en nichtjes en neefjesquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]Lief hoor. Ik ben dol op kinderen (en kinderen gek genoeg ook op mij).
Mwah die is best wel klein hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso die grote in het centrum wel toch.
Heb jij al een geschikte partner gevonden om te werpen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:07 schreef hugecooll het volgende:
Kinderen zijn meestal meh
Behalve m'n nichtjes, die zijn wel leuk
Ik wil nog geen kinders hoor :0quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij al een geschikte partner gevonden om te werpen?
Onze AH is niet veel groter. Maar ga er vanuit dat ze hier morgen wel staan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah die is best wel klein hoor
Hebben heel veel niet
Leuke potten ook welquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze AH is niet veel groter. Maar ga er vanuit dat ze hier morgen wel staan.
Is ook. Op de rest van je vraag antwoord ik wel positief btwquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht kinderloos te blijven
Wat op zich prima is
Zal morgen wel foto maken als ik ze heb. Met lokquote erbij.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is ook. Op de rest van je vraag antwoord ik wel positief btw
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal morgen wel foto maken als ik ze heb. Met lokquote erbij.
Net als ik eens iets aardigs zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]tof
(hugo haat dit woord las ik volgens mij)
saaiquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht kinderloos te blijven
Wat op zich prima is
heb toch alles al gedaan wat ik wil doenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Kinderen lijkt me wel leuk.. maar aan de andere kant geen kinderen betekend wel vrij om te doen wat je wilt zonder rekening te houden met kinderen. En dat bevalt me ook wel denk ik.
wat een heerlijk leven moet dat zijnquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
burgelijk baantje in het bestuursrecht en dan geen kinderen
kan niet hoor
Je mag onze wel een nachtje lenen tegen die tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een heerlijk leven moet dat zijn
heb gelukkig nog een broer en zus voor neefjes en nichtjes
ja daarom vrijdagavond.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja dat ook maar ik bedoelde zomer 2017 - 9 maanden
Straks is er eentje zelf homoquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je mag onze wel een nachtje lenen tegen die tijd.
Dan kunnen ze zeggen dat ze toch nog een homo kennen
is onmogelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks is er eentje zelf homo
Dat wordt crisis in de familie Inso
oh gelijk op de huwelijksnacht alquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom vrijdagavond.
even uitrekenen
nou, niet dus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh gelijk op de huwelijksnacht al
Wel romantisch
een tampon of zo waarschijnlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet precies hoe
heb immers geen vagina.
dat is wel hardcore moet ik zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
een tampon of zo waarschijnlijk
ik nam aan dat je na het klaarkomen bedoeldequote:Op maandag 29 augustus 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is wel hardcore moet ik zeggen
ja natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik nam aan dat je na het klaarkomen bedoelde
tijdens de seks lijkt dat me inderdaad niet echt handig
NOU JE DOET ANDERS AARDIG JE BEST OM ZO OVER TE KOMEN MET JE RARE PLANNETJESquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja natuurlijk
jezus
ben toch niet achterlijk
Welke rare plannetjes?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NOU JE DOET ANDERS AARDIG JE BEST OM ZO OVER TE KOMEN MET JE RARE PLANNETJES
Ik weet ook echt niet hoe ik dit voor mij moet zien eigenlijk. Zou gewoon (heel vaak) seks hebben en hopen dat het lukt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan Ama zich hier over buigen
Ik doe het liever effectief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet hoe ik dit voor mij moet zien eigenlijk. Zou gewoon (heel vaak) seks hebben en hopen dat het lukt.
quote:
Zit ze überhaupt wel in haar vruchtbare periode vrijdagquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, niet dus.
missionaris (hoogste slaginskans)
benen omhoog 20 minuten lang (betere kans)
vagina dichthouden (dit las ik op internet)
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:29 schreef hugecooll het volgende:
Beter efficiënt idd, want je hebt nog meer te doen
Nou, dat weet ik dus niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit ze überhaupt wel in haar vruchtbare periode vrijdag
Dit is ook wat in mijn gedachtes om ging eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit ze überhaupt wel in haar vruchtbare periode vrijdag
misschien haags_kwartiertje vragen, die heeft een keer raak gepriktquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik dus niet.
Hier weet ik ook niks van.
In VBL SC kwamen ze daar mee.
Die had veel seks.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien haags_kwartiertje vragen, die heeft een keer raak geprikt
Ik weet dit nog van biologie in de derde klasquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe weet jij dit Pax.
Jij weet meer over een vrouwenlichaam dan ik
Ja. Dat houd ik niet bij hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.24baby.nl/zwan(...)-ovulatie-berekenen/
Ja heb nooit die idng gehad met biologie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dit nog van biologie in de derde klas
Maar verder weet ik ook niet welke periode dat is met die dagen enzo
Gelukkig ben ik homo, beetje eng om bij elke keer seks mogelijk iemand zwanger te maken
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet je vriendin even uitrekenen.
Enige die dat echt kan weten is zij zelf.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Zal morgen vragen.
Hebben daarna huwelijksreis.
wordt zwaar.
raar, dacht dat dat verplicht onderdeel was gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heb nooit die idng gehad met biologie.
sowieso niks van seks
ben nooit op school geweest bijna in onderbouwquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
raar, dacht dat dat verplicht onderdeel was gewoon
Jij bent toch 'van de kerk'?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heb nooit die idng gehad met biologie.
sowieso niks van seks
heb dat nooit gehadquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond seksuele voorlichting best wel awkward.
rtquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben nooit op school geweest bijna in onderbouw
en daarna E&M
ja wel een beetjequote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Eh enigszins streng gelovig of zoquote:
hahahaha nederlandse scholen!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
ging die man vragen wie een condoom wilde omdoen op een plastic negerpik :s
wanneer ben je streng gelovigquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eh enigszins streng gelovig of zo
Maar ik dacht dat dat juist door de kerk werd uitgelegd, zodat je wist wanneer je wel en niet seks kon hebben zonder zwanger te worden
EN ZO WORDEN ONZE ZONEN DUS HOMOSEKSUEELquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja wel een beetje
ging die man vragen wie een condoom wilde omdoen op een plastic negerpik :s
ik weet niet wat het criterium daar precies voor is. In ieder geval vroeger kon je ze wel makkelijk herkennenquote:
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO WORDEN ONZE ZONEN DUS HOMOSEKSUEEL
Ik bedoel maarquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaald
is wel beetje afspiegeling tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaald
nja best simpelquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:39 schreef Paxcon het volgende:
Maar fylax hoezo heb jij dat niet gehad
als je denkt dat 15% flikker isquote:
Zal denk ik eerder daarbij in de buurt liggen dan bij jouw 15%quote:
ken niemand die die ding heeft gekozenquote:
omgquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja best simpel
seks enzo was t laatste hoofdstuk, maar wehadden 2 stagaires xie zo sloom waren dat we niet eens meer t laatste hoofdstuk hadden gehaald
lol gekozenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken niemand die die ding heeft gekozen
alleen mijn kapper en een mattie van middelbare school
celibaat is toch enkel je onthouden van seks?quote:
onthoud jij weleens een sekspartij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
celibaat is toch enkel je onthouden van seks?
Seks hebben met jongens is een keuze, op jongens verliefd worden niet
meestal ben ik op die momenten zwaar gedrogeerdquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
onthoud jij weleens een sekspartij?
ohquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
meestal ben ik op die momenten zwaar gedrogeerd
ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
ik heb echt focking veel geld (voor iemand die niet werkt)
Lever maar inquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
pas maar op, komen dan allemaal golddiggers op je afquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
blijven sparenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
dat wil ik graagquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
pas maar op, komen dan allemaal golddiggers op je af
voor iemand die niet werkt welquote:
valt tegen voor een turkquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
voor iemand die niet werkt wel
en moet nog waf dingen verkopen dua komt nog wel 100 bij
ja heb niiet veel nodigquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het is het begin van veel
Maar als je kan doen wat je wil, dan is het toch goed
keertje de superbowl live gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:54 schreef Fylax het volgende:
watt heb ik toch een hekel aan amerikaom de 2 minuten reclame
daaromquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja heb niiet veel nodig
gwn wat games ditdat
hier nu bij mtv vma ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
keertje de superbowl live gekeken
Wat een ramp
ja het is mdf gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al iets uitgezocht.
[..]
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politie
wat is dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 05:08 schreef Drug het volgende:
aight goedemorgen
nu eerst ff half uurtje vapissana
Vapiano'squote:Op maandag 29 augustus 2016 07:25 schreef Drug het volgende:
vipassana weet ik veel hoe je die shit schrijft
Vipassana is een van de twee meditatie-technieken die de Boeddha onderwees. Het is onderdeel van het Edele Achtvoudige Pad. De techniek wordt uitgelegd in de Maha Satipatthana Sutta.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:25 schreef Drug het volgende:
vipassana weet ik veel hoe je die shit schrijft
wow wat klinkt dit belerend zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..] jij lijkt muj wel zo een soort persoon
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan toch maar niet wennen aan deze kloon
de UI stoort mij
vind ik welquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?
wat jij wilt manquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschietquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Echt hè wat een denigrerende klootzak
Afkeurend geamuseerd verslikt in Mn koffie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschiet
quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschiet
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
ja en neequote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?quote:
ziet het uit als een echt wapen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete opquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nee man, oranje loopquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet het uit als een echt wapen?
dan kun je gezeik verwachten
het is een luchtdruk he, als het zo lees mag je die gwn in ruimtebagage meenemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete op
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleur is niet te zien als ze je tas scannen
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef jamesdeen het volgende:
ga gewoon over de grens naar duitsland en smokkel zo een wapen mee
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open makenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open maken
doe ff belletje met de douane of de politie danquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.
wat valt er uit te leggen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe ff belletje met de douane of de politie dan
of je doet gewoon niet zo pauper en laat dat ding gewoon daar..quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.![]()
EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |