Duurt wel lang voor het kwartje valt...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh godver
Had ik helemaal niet door
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehadquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Omg Inso de grote dag is bijna. Toch?
Vrijdag, whaa spannend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehad
nu nog even FOK! vandaag, maar het is vrijdag
beetje rijden op circuitquote:
Klinkt wel als een geslaagd feest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje rijden op circuit
beetje indoor skydiven
beetje karaoke
beetje eten
beetje zuipen (ik niet)
beetje snuiven (ik ook niet)
beetje chillen
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.quote:AH Groene plant in glas
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier toegewenst vrijdag! Geniet ervan.quote:
Hej die wil ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.
denkh et niet nee, dank jequote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier gewenst vrijdag! Geniet ervan.
Ik ga die rechter halen denk ik 2x. Tenzij ik leuker zie staan in de winkel. 1+1 gratis dus 5 eurries samen.quote:
Aaaaaah, dat is echt super lief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.hallmark.com/g(...)rybook-1KOB1097.html
ik heb dit gekocht voor mn broertje en zusje ama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |