voor iemand die niet werkt welquote:
valt tegen voor een turkquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
voor iemand die niet werkt wel
en moet nog waf dingen verkopen dua komt nog wel 100 bij
ja heb niiet veel nodigquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
het is het begin van veel
Maar als je kan doen wat je wil, dan is het toch goed
keertje de superbowl live gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:54 schreef Fylax het volgende:
watt heb ik toch een hekel aan amerikaom de 2 minuten reclame
daaromquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja heb niiet veel nodig
gwn wat games ditdat
hier nu bij mtv vma ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
keertje de superbowl live gekeken
Wat een ramp
ja het is mdf gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al iets uitgezocht.
[..]
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politie
wat is dat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 05:08 schreef Drug het volgende:
aight goedemorgen
nu eerst ff half uurtje vapissana
Vapiano'squote:Op maandag 29 augustus 2016 07:25 schreef Drug het volgende:
vipassana weet ik veel hoe je die shit schrijft
Vipassana is een van de twee meditatie-technieken die de Boeddha onderwees. Het is onderdeel van het Edele Achtvoudige Pad. De techniek wordt uitgelegd in de Maha Satipatthana Sutta.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:25 schreef Drug het volgende:
vipassana weet ik veel hoe je die shit schrijft
wow wat klinkt dit belerend zegquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..] jij lijkt muj wel zo een soort persoon
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan toch maar niet wennen aan deze kloon
de UI stoort mij
vind ik welquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?
wat jij wilt manquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Zal ik dan maar gewoon weer TARDIS. gebruiken?
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschietquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Echt hè wat een denigrerende klootzak
Afkeurend geamuseerd verslikt in Mn koffie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschiet
quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschiet
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
ja en neequote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?quote:
ziet het uit als een echt wapen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete opquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nee man, oranje loopquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet het uit als een echt wapen?
dan kun je gezeik verwachten
het is een luchtdruk he, als het zo lees mag je die gwn in ruimtebagage meenemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete op
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleur is niet te zien als ze je tas scannen
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef jamesdeen het volgende:
ga gewoon over de grens naar duitsland en smokkel zo een wapen mee
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open makenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open maken
doe ff belletje met de douane of de politie danquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.
wat valt er uit te leggen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe ff belletje met de douane of de politie dan
of je doet gewoon niet zo pauper en laat dat ding gewoon daar..quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.![]()
EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |