quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
echt zo iemand die voor de hobby Palestijns kinderen beschiet
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
ja en neequote:Op maandag 29 augustus 2016 08:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, SC
Bonerr is hier, krijg ik gezeik met zo'n balletjespistool vanuit USa naar NL?
Gr.
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?quote:
ziet het uit als een echt wapen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete opquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En waarom, als ik 'munitie' en pistool apart heb verpakt?
nee man, oranje loopquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet het uit als een echt wapen?
dan kun je gezeik verwachten
het is een luchtdruk he, als het zo lees mag je die gwn in ruimtebagage meenemen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nepwapens importeren is in de regel illegaal weet ik wel, staat ook een boete op
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleur is niet te zien als ze je tas scannen
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:28 schreef jamesdeen het volgende:
ga gewoon over de grens naar duitsland en smokkel zo een wapen mee
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open makenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij ruimtebagage, hoefde hem hier aleen op zo'n meetding te zetten en dan gaat ie weg.
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet alles geloof ik. maar heb al een op een vliegveld gestaan dat een vriend van mij even onder begeleiding van een paar marechaussee zn koffer moest open maken
doe ff belletje met de douane of de politie danquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb er al 3 thuis, wil perse eentje uit USA.
wat valt er uit te leggen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat gebeurt zelden, en dan nog leg je het gewoon uit of houdt je van de domme haha.
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doe ff belletje met de douane of de politie dan
of je doet gewoon niet zo pauper en laat dat ding gewoon daar..quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Morgen gelijk bellen, ben er nou beroerd van, een fkng balletjespistool.![]()
EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |