Ik zie wel mensen om mij heen die daar wat kilootjes door kwijt raken ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
braddie misschien moet je aan de pep gaan om af te vallen
Ik volg het niet meer manquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef hugecooll het volgende:
Eden grapje is aan jou ook niet besteed hè brad
Ook prima spul volgens dp.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie wel mensen om mij heen die daar wat kilootjes door kwijt raken ja.
je vergeet trio en gangbangquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat valt er niet te snappen?
Dat zou al een reden zijn om dat junkenspul nooit te gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
O.a. Bob is ook een liefhebber.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou al een reden zijn om dat junkenspul nooit te gebruiken
Duurt wel lang voor het kwartje valt...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh godver
Had ik helemaal niet door
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehadquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Omg Inso de grote dag is bijna. Toch?
Vrijdag, whaa spannend.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deze weekend vrijgezellenfeest gehad
nu nog even FOK! vandaag, maar het is vrijdag
beetje rijden op circuitquote:
Klinkt wel als een geslaagd feest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje rijden op circuit
beetje indoor skydiven
beetje karaoke
beetje eten
beetje zuipen (ik niet)
beetje snuiven (ik ook niet)
beetje chillen
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.quote:AH Groene plant in glas
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier toegewenst vrijdag! Geniet ervan.quote:
Hej die wil ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.
denkh et niet nee, dank jequote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik je voor die tijd niet meer spreek: Heel veeeeeel plezier gewenst vrijdag! Geniet ervan.
Ik ga die rechter halen denk ik 2x. Tenzij ik leuker zie staan in de winkel. 1+1 gratis dus 5 eurries samen.quote:
Aaaaaah, dat is echt super lief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.hallmark.com/g(...)rybook-1KOB1097.html
ik heb dit gekocht voor mn broertje en zusje ama
moet m alleen nog gaan insprekenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is echt super lief.
Ik vind dit serieus echt super lief, krijg er gewoon traanoogjes van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet m alleen nog gaan inspreken
en hij moet nog binnenkomen
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doetquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Ober je hebt ook met bloemen:
[ afbeelding ]
Zo'n plastic ding?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doet
Ja ik herken dat wel, daarom ga ik twee van die kleine plantjes kopen. Die hebben nog een beetje overlevingskans bij mij.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bloemen zijn bij mij altijd na 2 dagen dood. Heb nu een hardnekkige IKEA varen die het al een paar maanden doet
Moet je er wel 2 kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik haal wel zo'n plantje voor op mijn bureau op werk
Dat is wel lief.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geef ik de ander aan mijn collega.
Leuke plantenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het niet echt glas trouwens maar kan aan mij liggen.
Geen idee, maar niet absurd vaak denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke planten
Hoevaak moeten die water hebben?
lol vond ook wel leukquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus echt super lief, krijg er gewoon traanoogjes van.
Ik vind het serieus gewoon tof en lief dat je als oude broer dat gaat sturen naar je kleine broertje en zusje.quote:
mocht er iets met mijn gebeuren (god behoedde) hebben ze nog dat met mn stemquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het serieus gewoon tof en lief dat je als oude broer dat gaat sturen naar je kleine broertje en zusje.
Ik ga denk ik ook voor de rechter, denk dat die leuker is om naast elkaar op een plankje te zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk die rechter
Die linker iig niet
Aaahquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mocht er iets met mijn gebeuren (god behoedde) hebben ze nog dat met mn stem
Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor de rechter, denk dat die leuker is om naast elkaar op een plankje te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |