Eh enigszins streng gelovig of zoquote:
hahahaha nederlandse scholen!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
ging die man vragen wie een condoom wilde omdoen op een plastic negerpik :s
wanneer ben je streng gelovigquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eh enigszins streng gelovig of zo
Maar ik dacht dat dat juist door de kerk werd uitgelegd, zodat je wist wanneer je wel en niet seks kon hebben zonder zwanger te worden
EN ZO WORDEN ONZE ZONEN DUS HOMOSEKSUEELquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja wel een beetje
ging die man vragen wie een condoom wilde omdoen op een plastic negerpik :s
ik weet niet wat het criterium daar precies voor is. In ieder geval vroeger kon je ze wel makkelijk herkennenquote:
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
EN ZO WORDEN ONZE ZONEN DUS HOMOSEKSUEEL
Ik bedoel maarquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaald
is wel beetje afspiegeling tochquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij onze klas is toch zeker een percentage van 15% gehaald
nja best simpelquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:39 schreef Paxcon het volgende:
Maar fylax hoezo heb jij dat niet gehad
als je denkt dat 15% flikker isquote:
Zal denk ik eerder daarbij in de buurt liggen dan bij jouw 15%quote:
ken niemand die die ding heeft gekozenquote:
omgquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
nja best simpel
seks enzo was t laatste hoofdstuk, maar wehadden 2 stagaires xie zo sloom waren dat we niet eens meer t laatste hoofdstuk hadden gehaald
lol gekozenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken niemand die die ding heeft gekozen
alleen mijn kapper en een mattie van middelbare school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |