Hehehe snap ik!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:46 schreef Slowking het volgende:
Stiekem vind ik dit nummer altijd wel erg fijn
quote:
Ik plop er hier net eentje open!quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
Nu moet ik nog even wachten met het halen van een biertje, maar wel goed nummertje
Ik moest wat. Mijn encoder wilde niet werken, heb een andere encoder moeten instellen en vervolgens deed mijn harddisk het niet. Waar zeg maar AL mijn muziek opstaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer opgeknapt na douche, vanavond blijf ik hier, morgen nog zware dag.
Knokkels aan het lullen zo te horen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL er kijken paar verwondere rastas de kamer in nu.
Ik geniet postuum van een Tullamore Dewquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL er kijken paar verwonderde rastas de kamer in nu.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit "gezeik" is heerlijk hoor. Er moet alleen een standaard-herkenningsmuziekje onder
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hoorspel: Knokkels fixt live zijn problemen
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit een beetje in het UI-politie-topic te posten in plaats van hier...
Ja dat herkenningsdeuntje stond dus als bedje ook op mijn externe harde schijf. Die kon ik niet gebruiken ineens.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik geen enkele reactie kreeg...
Mee gesambaat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer opgeknapt na douche, vanavond blijf ik hier, morgen nog zware dag.
Knokkels aan het lullen zo te horen.
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dus straks hebben we nog een paar extra luisteraars die van hetUI topic komen?
Fix hier uw topic! Met gratis en voor niets een gedraaid verzoekje van DJ Knokkelsquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Je hebt een prima UI, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragen
quote:
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuutsquote:
Logisch...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een rondje Soundsystems en eetkramen.
Na lang zoeken heb een zeer mooi exemplaar kunnen vindenquote:
Niks. Jouwe is prima en past bij je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuuts
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Jouwe is prima en past bij je.
[ afbeelding ]
Het gaat vooral om mensen die geen UI hebben (of een ontzettend lelijk, korrelig ding).
Ik vond het al zo stilquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij staat er nog een microfoon open
Ja, ik zit inmiddels al in het vierde deel. Heb enkele tientallen FOK!'ers een UI bezorgd, onder wie ook onze gewaardeerde collega Tailfox.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels je hebt 2 luisteraars extra hier op de bank erbij met dikke joint.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels je hebt 2 luisteraars extra hier op de bank erbij met dikke joint.
Mijn ui is al heel oudquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat vooral om mensen die geen UI hebben (of een ontzettend lelijk, korrelig ding).
quote:
Hopelijk blijft het goed gaan...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
was ik vergeten door te gevenHet gaat goed, dinsdag voor controle naar het zkh
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
Jepquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het goed gaan...
oeh nicequote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Over 153 dagen naar Aruba.
Jamaica met nog even wachten...
Nog ruimte in het koffer?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Over 153 dagen naar Aruba.
Jamaica met nog even wachten...
Jammer, maar veel plezier!quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Duikspullen moeten mee...
Je UI is herkenbaar en goedquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn ui is al heel oud
en de hond al heel lang dood![]()
Voor deze ene keer mag je me zo noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Duikspullen moeten mee...
Fijn dat het goed met haar gaat. Hopelijk nu geen terugval meer, maar alleen nog verbetering.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis
![]()
Geen idee? Hij knalt wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Medicinale wiet?![]()
Afroman's positieve remix komt eraan![]()
Ik aan de Schrobbelčrquote:
Bij gebrek aan bierquote:
Jammer dat de meeste kartbanen een zero tolerance beleid hebben, had vanmiddag ook wel zin gehad in een biertje in de zonquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er al aardig wat achter de kiezen .
Nog altijd een zeer goed alternatiefquote:
zeker wetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd een zeer goed alternatief
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Knokkels ga je nu Soundsystem doen.
Die vind het prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja, ik dacht waarom niet he![]()
Wat zegt de jury?
Boiler Roomquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor iedereen met tijd teveel staan hier paar linkjes van Boilerroom streams.
MUZ / Goeie reggae?
Piet legt uit:quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inmiddels 3 extra luisteraars op de bank en nog een blow.
Dat ging even niet zoals geplandquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet legt uit:
Yeh man, this is DJ Knuckles.
No not Frankie, but a guy from The Clear, a place in the Netherlands.
From where you take the boat to one of our own islands, The Xel, where you can buy sheep very cheap.
DJ Knuckles like coffee, a whole, a whole lot of coffee is daily running though his brains.
Black coffee, so he thinks black.
Me think, you snap?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet legt uit:
From where you take the boat to one of our own islands, The Xel, where you can buy sheep very cheap.
DJ Knuckles like coffee, a whole, a whole lot of coffee is daily running though his brains.
Me think, you snap?
I take my coffee with sugar and cream tyvmquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet legt uit:
Me think, you snap?
Ga het proberen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet legt uit:
Me think, you snap?
Dat valt niet uit te leggen...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
I take my coffee with sugar and cream tyvm![]()
Gaat je lukkenquote:
The Clear = Hell's Door. Named after a current in the north sea. Which is the sea Den Helder borders onquote:
Ja, wie denk jequote:
Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.quote:
En terechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DJ Knuckles is irie crazy DJ is hun comment.
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit nummer heeft nog een hele tijd op nummer 1 gestaan in de playlist op een plaats waar ik ooit heb gewerkt zodra de laatste klant de tent uit was.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
DJ Knuckles is irie crazy DJ is hun comment.
Hebben zij ook nog verzoekjes?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze nu zitten beetje vaag rond te kijken.
Het is een aanrader, wel druk en iemand die de weg kent is wel handig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Volgend jaar ga ik mee als ik geen evenement heb dus?
Ik heb google maps op mijn telefoon en kan in de EU voor een bepaald bedrag vrij internettenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een aanrader, wel druk en iemand die de weg kent is wel handig.
Dillinger - Tribal War, kreeg ik door.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben zij ook nog verzoekjes?![]()
Die verzoekjeslijn is standaard open natuurlijk![]()
Errybody... jooooin innnnnnnnnn
Disclaimer: Dit nummer berust niet op ware feiten
Ik verzoek zo mijn bed mij te aanvaarden...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hebben zij ook nog verzoekjes?![]()
Die verzoekjeslijn is standaard open natuurlijk![]()
Errybody... jooooin innnnnnnnnn
Disclaimer: Dit nummer berust niet op ware feiten
De politie daar is ook tof man, hebben fun en helpen je de weg te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb google maps op mijn telefoon en kan in de EU voor een bepaald bedrag vrij internetten
Knijpen ze een oogje toe in de wietwolken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De politie daar is ook tof man, hebben fun en helpen je de weg te vinden.
Slaapliedje voor Madquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verzoek zo mijn bed mij te aanvaarden...
Zelfs met deze magistrale kwaliteit?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels je scoort punten nu hier.
Osdorp Posse gequeuedquote:
Geen slaap vlakbij Osdorp, maar het moet...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Osdorp Posse gequeued![]()
Piet, waarschuw ze maar even vast
Mooie verrassingquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Osdorp Posse gequeued![]()
Piet, waarschuw ze maar even vast
Alle trommelvliezen zijn gebroken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
De mp3 is wel brak maar na al die soundsystems maakt dat niet meer uit.
authentieke klikjes, krasjes en plopjes van de LPquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
De mp3 is wel brak maar na al die soundsystems maakt dat niet meer uit.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:57 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog eventjes een rustig momentje pakken, bedankt voor de muziekjes Knokkels
Slaap lekker beidequote:
Donequote:Op zondag 28 augustus 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet nu mijn uiterste best doen om dit uit te leggen.
Ze kennen het wel van Beastie Boys.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:57 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog eventjes een rustig momentje pakken, bedankt voor de muziekjes Knokkels
Slaap lekker just me en Madquote:
Je krijgt groot compliment net: This DJ is a funny man.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet nu mijn uiterste best doen om dit uit te leggen.
Ze kennen het wel van Beastie Boys.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt groot compliment net: This DJ is a funny man.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze liggen elke keer dubbel om je verhalen tussendoor en blijven zitten.
Oh.. helemaal gemistquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:45 schreef ToT het volgende:
Verzoekje na deze: Justice - D.A.N.C.E. (Niet de remix)
Dit kan ik niet meer uitleggen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dan moet deze er ook maar tussendoor
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan ik niet meer uitleggen.
Ik blijk het origineel dus niet te hebbenquote:
Ah!quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik blijk het origineel dus niet te hebben![]()
Aan deze kant is het je vergevenquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik blijk het origineel dus niet te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |