Ja dat herkenningsdeuntje stond dus als bedje ook op mijn externe harde schijf. Die kon ik niet gebruiken ineens.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik geen enkele reactie kreeg...
Mee gesambaat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo weer opgeknapt na douche, vanavond blijf ik hier, morgen nog zware dag.
Knokkels aan het lullen zo te horen.
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dus straks hebben we nog een paar extra luisteraars die van hetUI topic komen?
Fix hier uw topic! Met gratis en voor niets een gedraaid verzoekje van DJ Knokkelsquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Is vooral mijn privétopic, waarin ik UI-lozen een UI probeer aan te smeren (zonder al te veel succes)
Je hebt een prima UI, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb voor dit account nog een tijdje overwogen om een UI aan te vragen
quote:
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuutsquote:
Logisch...quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen een rondje Soundsystems en eetkramen.
Na lang zoeken heb een zeer mooi exemplaar kunnen vindenquote:
Niks. Jouwe is prima en past bij je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat zou je met die van mij doen? Go nuuuuuuuuts
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Jouwe is prima en past bij je.
[ afbeelding ]
Het gaat vooral om mensen die geen UI hebben (of een ontzettend lelijk, korrelig ding).
Ik vond het al zo stilquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij staat er nog een microfoon open
Ja, ik zit inmiddels al in het vierde deel. Heb enkele tientallen FOK!'ers een UI bezorgd, onder wie ook onze gewaardeerde collega Tailfox.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |