liever dickpicsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
JA jonguh, ik had de boobs van DP
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
oeh je hebt wel een grotequote:
HOI BONDAGEquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijft
o gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijn
How you doing? How is life?quote:
Gaat prima. Alleen beetje druk met werk en klussen, moet doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
How you doing? How is life?
Zeker waar, maar de versie van Young At Heart gooit daar nog even een flinke lading emoties boven opquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Fix you sowieso is best een emotioneel nummer
Allemaal al lang opgelost. Lag in dit geval aan mijn onhandigheid. Mag je mij op aankijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:44 schreef Montelly het volgende:
Dit is wel een dikke cringer zeg dat iemand "afspraken" met jou maakt op een forum over hetgeen wat wel en niet gepost mag worden![]()
Damn son, you kidding me..
Dit kon ook via DMquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
Crip, misschien zoek je er teveel achter. Ik val jou aan noch dat ik iets tegen jou heb. Weet je toch?
Misschien moet je tegen mensen van je eigen leeftijdscategorie gaan praten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
Crip, misschien zoek je er teveel achter. Ik val jou aan noch dat ik iets tegen jou heb. Weet je toch?
Nicequote:
Nee waarom, ik wil het gewoon meelezen.quote:
biertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Over tot de orde van de dag.
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.quote:
rtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Over tot de orde van de dag.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.
Herkenbaar, normaal drink ik ook 4 bakken koffie per dag weg, maar zit nu aan m`n eerstequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ben echt boos dat ik geen cheesecake heb kunnen vinden
mag wel een hapje van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Ga naar JOINN! in Houtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Denk dat ze liever mij wilquote:
ik ben boos dat ik gisteren geen calamaris van jou gehad hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ja joh goed idee van sittard even naar houten om cheesecake te halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:01 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ga naar JOINN! in Houten
Daar hebben ze de lekkerste cheesecake
http://joinn.nl/
heb je bier koud staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Wie komt naar utrecht om mij neer te hoeken??
Wist ik veel dat je in Sittard bent nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ja joh goed idee van sittard even naar houten om cheesecake te halen
Waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Ik kan je wel djoekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Dat was zeker wel warm vandaag, tuinieren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je in Sittard bent nu
TEGEN MIJ? WAHAHOWquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
Jij komen praoten tegen mij??! Hier in sittard???
Was wel warm ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was zeker wel warm vandaag, tuinieren?
Hey Niels ouwe bok, ik begrijp wel dat je je droge peper in een jonge deerne wilt stekenquote:
Ik las dit te letterlijk, peper in je kut auwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Niels ouwe bok, ik begrijp wel dat je je droge peper in een jonge deerne wilt steken
Proostquote:
gefeliciteerd met je 5 jarig heteroschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
Heb al zeker vijf jaar die wijvendrank niet meer aangeraakt.
Lekker basicquote:
Waar koop je dat? Klinkt wel lekkerquote:
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.quote:
Ik pers zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar koop je dat? Klinkt wel lekker
Is dat niet bitter dan?quote:
net al een desperados bij het eten gepaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
lol. zeker de reden dat je nog niet in de bak zit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.
Op smaad via internet staat 10 maanden gevangenisstraf of een boete van de derde categorie, 7 ruggen is dat dacht ik. Dat is de max. Herhaaldelijk mij onterecht beschuldigen, daarmee kom je dicht bij de max, dus doe maar normaal he.
komischquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 5 jarig heteroschap.
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net al een desperados bij het eten gepakt
Zelfgemaakte lasagne?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
M'n buik wejo kan niet meer echt
Voelde me net lekker maar nu voel ik me gwn vies dik
Minder etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
M'n buik wejo kan niet meer echt
Voelde me net lekker maar nu voel ik me gwn vies dik
Niet eens bier? Trappistje ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ik heb een bloedperzikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja heb dan liever bloedsinaasappelsap
quote:
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.quote:
begrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.
Gevalletje DjeDje alweer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.
Op smaad via internet staat 10 maanden gevangenisstraf of een boete van de derde categorie, 7 ruggen is dat dacht ik. Dat is de max. Herhaaldelijk mij onterecht beschuldigen, daarmee kom je dicht bij de max, dus doe maar normaal he.
radlerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.
Elke keer als je cava typt lees ik Caviaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
oke wheeljackquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Elke keer als je cava typt lees ik Cavia
Kwam perongwluk en ik zit best snel vol als ik nuchter benquote:
Hij heeft in de zon gezeten en ik moest werken.quote:
mjah sommige is wel lekker, maar dronk het vooral voor de effecten... die ik eigenlijk ook maar kaka vondquote:
Ik heb me alleen aan zitten gewaagd. De hovenier uithangen kwam niet in mij op.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.
RIPquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:13 schreef kdricklamar het volgende:
Ahhh jongens ik kan niet meer ik ontplof
ja stuurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
ik heb een leuke drinkbeker gehaald voor werk drug, wil je zien?
o ja belangrijk verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:12 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij heeft in de zon gezeten en ik moest werken.
Rest in Pepperoni m8quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:13 schreef kdricklamar het volgende:
leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:13 schreef kdricklamar het volgende:
nee ik heb geen pruim das zuur en oud. Mijne is jong en verfrissend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze haalt waarschijnlijk perzik en pruim door elkaar.
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik heb geen pruim das zuur en oud. Mijne is jong en verfrissend.
Over terug lezen gesproken, ik had vanochtend nog een heel stuk over in bomen klimmende geiten gelezen. Ik had er nog nooit van gehoord en het zag er zo idioot uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:12 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij heeft in de zon gezeten en ik moest werken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik heb geen pruim das zuur en oud. Mijne is jong en verfrissend.
Lekker gewerkt?quote:
Ik vind het er ook heel erg idioot uit zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over terug lezen gesproken, ik had vanochtend nog een heel stuk over in bomen klimmende geiten gelezen. Ik had er nog nooit van gehoord en het zag er zo idioot uit.
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lange dag hoor. Maar wel lekker ja.
Doe Geo de groeten van Haagsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh fuck, ik moet nog opruimen voordat geo komt
laat hem doen joh, jij bent ziekjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh fuck, ik moet nog opruimen voordat geo komt
Huh hoe kan je dan typen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Rozevla het volgende:
Hoi poepies
Ik ben nu ff lekker met m'n cock in m'n hand in de pot aan het piesen
boemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Rozevla het volgende:
Hoi poepies
Ik ben nu ff lekker met m'n cock in m'n hand in de pot aan het piesen
Gebeuren dit soort dingen weleens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb eigen bedrijfje in ehbo . Geef zelf ook cursussen.
Will doquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe Geo de groeten van Haags
quote:
toppertje ben je hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Will do
[..]
Maar het is zo gebeurd
Coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb eigen bedrijfje in ehbo . Geef zelf ook cursussen.
waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Wheeljack het volgende:
Als je nou je penis met een hand vast hebt en met de andere hand typen dat gaat toch niet?
Mannen kunnen niet multitaskenquote:
Leuk!! Starterscursus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CoolIk ga binnenkort zelf een EHBO cursus doen vanuit werk
o vind dat fucking kut ik haat die verantwoordelijkheid over mensen gezondheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CoolIk ga binnenkort zelf een EHBO cursus doen vanuit werk
Nehquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gebeuren dit soort dingen weleens?
Uhm geen ideequote:
Tja, ik kan op dat soort momenten juist heel kalm blijven terwijl andere collega's flippen dus met zo'n cursus kan ik daadwerkelijk iemand helpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:24 schreef Drug het volgende:
[..]
o vind dat fucking kut ik haat die verantwoordelijkheid over mensen gezondheid
Gaat prima, ik heb maar een klein cockjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Wheeljack het volgende:
Als je nou je penis met een hand vast hebt en met de andere hand typ je dat gaat toch niet?
Ja startersgroep dus. Niets mis mee. Daarna even een toets doen, en dan mag je over twee jaar weer op herhaling haha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm geen ideeIk werk bij een supermarkt en ben pas gepromoveerd tot leidinggevende, daarvoor moet ik een bhv cursus doen
[..]
Tja, ik kan op dat soort momenten juist heel kalm blijven terwijl andere collega's flippen dus met zo'n cursus kan ik daadwerkelijk iemand helpen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb maar een klein cockje
Dan mag je niet op FOK! komen want je moet minimaal 30cm hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb maar een klein cockje
Ik denk niet dat ik over 2 jaar werk, maar ik wil wel meer leren daaroverquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja startersgroep dus. Niets mis mee. Daarna even een toets doen, en dan mag je over twee jaar weer op herhaling haha.
Leuk manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
Ben alweer terug naar de pot.
Dacht dat ik alleen ff moest piesen ben ik net aan het lopen denk ik hmm volgens mijn krijgt ik poep drang.
Klopte dus.
Ik poep nu
Misschien dat mijn kleine caterpie wel uitgroeit tot een 30 cm lang steekwapen in volle glorie joh!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan mag je niet op FOK! komen want je moet minimaal 30cm hebben
Beste in de wereldquote:
Nee nooit, ik herken hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef kdricklamar het volgende:
Drm zelf lerenmaar is nooit hetzelfde toch
als je je lasagne maar binnen houdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef kdricklamar het volgende:
Ik heb bijna rijles ben zo hyped
Ik denk dat ik een pro ben
quote:
Geniale ventquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gebeuren dit soort dingen weleens?
hoiquote:
Toot! Nog steeds zo lekker koel daar?quote:
Frank! Jepquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toot! Nog steeds zo lekker koel daar?
Gaat echt lastigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je lasagne maar binnen houdt
Succes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef kdricklamar het volgende:
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Gaat echt lastig
Heb sws te weinig kcal gegeten vandaag
Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef kdricklamar het volgende:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een happy gal, heb geshopt rip moneyzzz
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een happy gal, heb geshopt rip moneyzzz
Doe gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
zal ik deze als ui zetten of werkt dat stigmatiserend?
[ afbeelding ]
i likequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je UI nu leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke sokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef kdricklamar het volgende:
Heb afgelopen tijd eens schoenen gekocht in te grote maat echt kutmaar wil ze alsnog aan maar is wel kut
Jaaa Super spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Succes.
Is dit je eerste rijles?
Heee LBquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Tevens hoi
valt meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je UI nu leuk
en ik denk niet dat dit goed te zien is 60x60 px
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaaa Super spannend![]()
Heb nooit autogereden ooit
En scooter rijden kan ik niet
En fietsen ook niet echt
Kan niet het zijn geen echte schoenenquote:
Sushiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heee LB
Nou eigenlijk heb sushi gegeten (wat is dat duur zeg) en bikini, slofjes, shirtje+ leren broek en een te rozige thong gekocht
o zie wel verschijnen in wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heee LB
Nou eigenlijk heb sushi gegeten (wat is dat duur zeg) en bikini, slofjes, shirtje+ leren broek en een te rozige thong gekocht
Komt goed joh! Goed naar je instructeur luisteren, en mocht het mis gaan (eerste rijles, zou kunnen) Dan kan hij ingrijpen, aan je stuur trekken, remmen, schakelen, sommige zelfs gasegeven)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaaa Super spannend![]()
Heb nooit autogereden ooit
En scooter rijden kan ik niet
En fietsen ook niet echt
wat is dit voor iets raars ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie binnen ga buiten zonnen fseu ;s
Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik over 2 jaar werk, maar ik wil wel meer leren daarover
Ik was de beste met mario kartquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik was op de PlayStation wel echt de beste in need for Speed
Ik was met Forza en Gran Turismo ook zo goed als onverslaanbaar, zeker met Forza I en Gran Turismo II, maar dat zegt verder geen fick natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik was op de PlayStation wel echt de beste in need for Speed
De Zon is hier wel weg, maar wie zegt dat je perse binnen hoeft te zitten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie binnen ga buiten zonnen fseu ;s
En viesssssquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sushija jammer genoeg wel duur
thong oehlala![]()
Jammer dit weerquote:
Ik werd 2,5 jaar geleden keihard ingemaakt door m`n scharrelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was de beste met mario kart
Ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De Zon is hier wel weg, maar wie zegt dat je perse binnen hoeft te zitten?
dan moet je het niet etenquote:
Heb bikini voor maar drie euries gekochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef kdricklamar het volgende:
Wilde bikinis kopen vandaag allemaal afgeprijsd en super leuk
Allemaal niet mijn matenleven is oneerlijk
Ouchquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik werd 2,5 jaar geleden keihard ingemaakt door m`n scharrel
california roll gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging het toch voor eerste keer eten
Nou, kom maar op dan met het verhaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een leuk verhaal over inmaken
arme opsoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging het toch voor eerste keer eten
Haha Mario Kartquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die crispy vond ik wel lekker altijd hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En viesssssheb maar loempia's zitten eten.
Ja omg het is zo comfortabel en niet te zien onder rokken/jurkjes
en gzoya is lekker bij sushizaken omgquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En viesssssheb maar loempia's zitten eten.
Ja omg het is zo comfortabel en niet te zien onder rokken/jurkjes
wauw, je moet wel echt mad zijn als je eten overslaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
ze zijn beneden aan het bbqen maar ik bn mad
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik werd 2,5 jaar geleden keihard ingemaakt door m`n scharrel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:46 schreef Crip het volgende:
ze zijn beneden aan het bbqen maar ik bn mad
Ja ben echt boos nu ik erover nadenkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bikini voor maar drie euries gekocht
Maak ik altijd zelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef Drug het volgende:
[..]
en gzoya is lekker bij sushizaken omg![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, je moet wel echt mad zijn als je eten overslaat
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan met het verhaal.
hoe lang zijn jullie samen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldeen ging ie me beetje pesten daarmee.
Fast forward jaar later, we hebben al paar keer gedaan inmiddels en hij zei dat ik best goed werd. Naja dat geloofde ik dus nietWe gingen toen op een avond poolen en ik was echt lekker bezig. Ik heb hem toen met 4-0 keihard gepwned en dat met zijn goede hand
Toen had ik dat op FB gezet![]()
Bijna 2 jaarquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldeen ging ie me beetje pesten daarmee.
Fast forward jaar later, we hebben al paar keer gedaan inmiddels en hij zei dat ik best goed werd. Naja dat geloofde ik dus nietWe gingen toen op een avond poolen en ik was echt lekker bezig. Ik heb hem toen met 4-0 keihard gepwned en dat met zijn goede hand
Toen had ik dat op FB gezet![]()
Goed verhaal, kan je het nog een keer vertellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon iemand pownen met 4-0 terwijl ie sinds zn 4e poolt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |