Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:33 schreef kdricklamar het volgende:
Ik heb bijna rijles ben zo hyped
Ik denk dat ik een pro ben
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een happy gal, heb geshopt rip moneyzzz
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een happy gal, heb geshopt rip moneyzzz
Doe gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
zal ik deze als ui zetten of werkt dat stigmatiserend?
[ afbeelding ]
i likequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je UI nu leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke sokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:41 schreef kdricklamar het volgende:
Heb afgelopen tijd eens schoenen gekocht in te grote maat echt kutmaar wil ze alsnog aan maar is wel kut
Jaaa Super spannendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Succes.
Is dit je eerste rijles?
Heee LBquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Tevens hoi
valt meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je UI nu leuk
en ik denk niet dat dit goed te zien is 60x60 px
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaaa Super spannend![]()
Heb nooit autogereden ooit
En scooter rijden kan ik niet
En fietsen ook niet echt
Kan niet het zijn geen echte schoenenquote:
Sushiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heee LB
Nou eigenlijk heb sushi gegeten (wat is dat duur zeg) en bikini, slofjes, shirtje+ leren broek en een te rozige thong gekocht
o zie wel verschijnen in wat draag je vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heee LB
Nou eigenlijk heb sushi gegeten (wat is dat duur zeg) en bikini, slofjes, shirtje+ leren broek en een te rozige thong gekocht
Komt goed joh! Goed naar je instructeur luisteren, en mocht het mis gaan (eerste rijles, zou kunnen) Dan kan hij ingrijpen, aan je stuur trekken, remmen, schakelen, sommige zelfs gasegeven)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaaa Super spannend![]()
Heb nooit autogereden ooit
En scooter rijden kan ik niet
En fietsen ook niet echt
wat is dit voor iets raars ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie binnen ga buiten zonnen fseu ;s
Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik over 2 jaar werk, maar ik wil wel meer leren daarover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |