Doe Geo de groeten van Haagsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh fuck, ik moet nog opruimen voordat geo komt
laat hem doen joh, jij bent ziekjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh fuck, ik moet nog opruimen voordat geo komt
Huh hoe kan je dan typen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Rozevla het volgende:
Hoi poepies
Ik ben nu ff lekker met m'n cock in m'n hand in de pot aan het piesen
boemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Rozevla het volgende:
Hoi poepies
Ik ben nu ff lekker met m'n cock in m'n hand in de pot aan het piesen
Gebeuren dit soort dingen weleens?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb eigen bedrijfje in ehbo . Geef zelf ook cursussen.
Will doquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe Geo de groeten van Haags
quote:
toppertje ben je hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Will do
[..]
Maar het is zo gebeurd
Coolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb eigen bedrijfje in ehbo . Geef zelf ook cursussen.
waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Wheeljack het volgende:
Als je nou je penis met een hand vast hebt en met de andere hand typen dat gaat toch niet?
Mannen kunnen niet multitaskenquote:
Leuk!! Starterscursus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CoolIk ga binnenkort zelf een EHBO cursus doen vanuit werk
o vind dat fucking kut ik haat die verantwoordelijkheid over mensen gezondheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CoolIk ga binnenkort zelf een EHBO cursus doen vanuit werk
Nehquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gebeuren dit soort dingen weleens?
Uhm geen ideequote:
Tja, ik kan op dat soort momenten juist heel kalm blijven terwijl andere collega's flippen dus met zo'n cursus kan ik daadwerkelijk iemand helpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:24 schreef Drug het volgende:
[..]
o vind dat fucking kut ik haat die verantwoordelijkheid over mensen gezondheid
Gaat prima, ik heb maar een klein cockjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:21 schreef Wheeljack het volgende:
Als je nou je penis met een hand vast hebt en met de andere hand typ je dat gaat toch niet?
Ja startersgroep dus. Niets mis mee. Daarna even een toets doen, en dan mag je over twee jaar weer op herhaling haha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm geen ideeIk werk bij een supermarkt en ben pas gepromoveerd tot leidinggevende, daarvoor moet ik een bhv cursus doen
[..]
Tja, ik kan op dat soort momenten juist heel kalm blijven terwijl andere collega's flippen dus met zo'n cursus kan ik daadwerkelijk iemand helpen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb maar een klein cockje
Dan mag je niet op FOK! komen want je moet minimaal 30cm hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaat prima, ik heb maar een klein cockje
Ik denk niet dat ik over 2 jaar werk, maar ik wil wel meer leren daaroverquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja startersgroep dus. Niets mis mee. Daarna even een toets doen, en dan mag je over twee jaar weer op herhaling haha.
Leuk manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef Rozevla het volgende:
Ben alweer terug naar de pot.
Dacht dat ik alleen ff moest piesen ben ik net aan het lopen denk ik hmm volgens mijn krijgt ik poep drang.
Klopte dus.
Ik poep nu
Misschien dat mijn kleine caterpie wel uitgroeit tot een 30 cm lang steekwapen in volle glorie joh!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:27 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan mag je niet op FOK! komen want je moet minimaal 30cm hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |