ik heb een bloedperzikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja heb dan liever bloedsinaasappelsap
quote:
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.quote:
begrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.
Gevalletje DjeDje alweer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.
Op smaad via internet staat 10 maanden gevangenisstraf of een boete van de derde categorie, 7 ruggen is dat dacht ik. Dat is de max. Herhaaldelijk mij onterecht beschuldigen, daarmee kom je dicht bij de max, dus doe maar normaal he.
radlerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.
Elke keer als je cava typt lees ik Caviaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.
oke wheeljackquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Elke keer als je cava typt lees ik Cavia
Kwam perongwluk en ik zit best snel vol als ik nuchter benquote:
Hij heeft in de zon gezeten en ik moest werken.quote:
mjah sommige is wel lekker, maar dronk het vooral voor de effecten... die ik eigenlijk ook maar kaka vondquote:
Ik heb me alleen aan zitten gewaagd. De hovenier uithangen kwam niet in mij op.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trappisten bier vind ik te zwaar voor dit weer. Zin iets frisser.
RIPquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:13 schreef kdricklamar het volgende:
Ahhh jongens ik kan niet meer ik ontplof
ja stuurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
ik heb een leuke drinkbeker gehaald voor werk drug, wil je zien?
o ja belangrijk verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:12 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij heeft in de zon gezeten en ik moest werken.
Rest in Pepperoni m8quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:13 schreef kdricklamar het volgende:
Ahhh jongens ik kan niet meer ik ontplof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |