gefeliciteerd met je 5 jarig heteroschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:06 schreef JimmyDean het volgende:
Heb al zeker vijf jaar die wijvendrank niet meer aangeraakt.
Lekker basicquote:
Waar koop je dat? Klinkt wel lekkerquote:
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.quote:
Ik pers zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar koop je dat? Klinkt wel lekker
Is dat niet bitter dan?quote:
net al een desperados bij het eten gepaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
lol. zeker de reden dat je nog niet in de bak zit
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel in zitten dan? Zeg het maar.
Op smaad via internet staat 10 maanden gevangenisstraf of een boete van de derde categorie, 7 ruggen is dat dacht ik. Dat is de max. Herhaaldelijk mij onterecht beschuldigen, daarmee kom je dicht bij de max, dus doe maar normaal he.
komischquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 5 jarig heteroschap.
Nou, ik heb heel de dag met mijn schedel in de zon gezeten, dus ik laat ik eerst even alles afkoelen en de vochtbalans wat op orde komen voordat ik me aan de alcohol waag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net al een desperados bij het eten gepakt
Zelfgemaakte lasagne?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
M'n buik wejo kan niet meer echt
Voelde me net lekker maar nu voel ik me gwn vies dik
Minder etenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
M'n buik wejo kan niet meer echt
Voelde me net lekker maar nu voel ik me gwn vies dik
Niet eens bier? Trappistje ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk voor een lekker gekoelde cava.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |