liever dickpicsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
JA jonguh, ik had de boobs van DP
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
oeh je hebt wel een grotequote:
HOI BONDAGEquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijft
o gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijn
How you doing? How is life?quote:
Gaat prima. Alleen beetje druk met werk en klussen, moet doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
How you doing? How is life?
Zeker waar, maar de versie van Young At Heart gooit daar nog even een flinke lading emoties boven opquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Fix you sowieso is best een emotioneel nummer
Allemaal al lang opgelost. Lag in dit geval aan mijn onhandigheid. Mag je mij op aankijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:44 schreef Montelly het volgende:
Dit is wel een dikke cringer zeg dat iemand "afspraken" met jou maakt op een forum over hetgeen wat wel en niet gepost mag worden![]()
Damn son, you kidding me..
Dit kon ook via DMquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
Crip, misschien zoek je er teveel achter. Ik val jou aan noch dat ik iets tegen jou heb. Weet je toch?
Misschien moet je tegen mensen van je eigen leeftijdscategorie gaan praten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:49 schreef Kurovski het volgende:
Crip, misschien zoek je er teveel achter. Ik val jou aan noch dat ik iets tegen jou heb. Weet je toch?
Nicequote:
Nee waarom, ik wil het gewoon meelezen.quote:
biertje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Over tot de orde van de dag.
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.quote:
rtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Over tot de orde van de dag.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.
Herkenbaar, normaal drink ik ook 4 bakken koffie per dag weg, maar zit nu aan m`n eerstequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nooit zoveel honger met dit weer.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ben echt boos dat ik geen cheesecake heb kunnen vinden
mag wel een hapje van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Ga naar JOINN! in Houtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
Denk dat ze liever mij wilquote:
ik ben boos dat ik gisteren geen calamaris van jou gehad hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
ja joh goed idee van sittard even naar houten om cheesecake te halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:01 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ga naar JOINN! in Houten
Daar hebben ze de lekkerste cheesecake
http://joinn.nl/
heb je bier koud staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Wie komt naar utrecht om mij neer te hoeken??
Wist ik veel dat je in Sittard bent nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ja joh goed idee van sittard even naar houten om cheesecake te halen
Waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Ik kan je wel djoekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
Dat was zeker wel warm vandaag, tuinieren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je in Sittard bent nu
TEGEN MIJ? WAHAHOWquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef KREEFTx het volgende:
Jij komen praoten tegen mij??! Hier in sittard???
Was wel warm ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was zeker wel warm vandaag, tuinieren?
Hey Niels ouwe bok, ik begrijp wel dat je je droge peper in een jonge deerne wilt stekenquote:
Ik las dit te letterlijk, peper in je kut auwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Niels ouwe bok, ik begrijp wel dat je je droge peper in een jonge deerne wilt steken
Proostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |