Stuur de FOK! knokploeg op die zwaan afquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Rozevla het volgende:
Er zit hier een zwaan een heel gek geluid te maken.
Zal ik hem een schop verkopen met de groeten van fok?
Rara van wie is deze zin?quote:Ik kom op voor mijn rechten als FOK!ker. Dat sukkels mod worden is niet mijn schuld. Wel dat ze denken dat ze rechten hebben. Dat ligt aan mij
Als je het maar uit je hoofd laat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Rozevla het volgende:
Er zit hier een zwaan een heel gek geluid te maken.
Zal ik hem een schop verkopen met de groeten van fok?
Je hebt met die WX500 wel echt een top ding in huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet een compact zijn, met een kantelbaar scherm en moet goede foto's maken en liefst hd filmen.
budget nog niet over nagedacht. ik koop die dingen meestal 2de hands
quote:
Oh. Nee het is Tongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Fylax na een middagje zelfreflectie.
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt met die WX500 wel echt een top ding in huis.
Sensor is 1/2,3e inch dus vrij behoorlijk! Maakt in het donker zeer mooie foto's, filmpjes in het donker zijn aardig, maar hij heeft soms omdat de lens niet super lichtsterk is (f3.5) Een beetje de neiging tot focuszoeken.
Schiet in 60FPS 1080P, en maakt ook gebruik van het nieuwe formaat X AVC S, dat is ook gewoon HD, maar dan met de verdubbelde Bitrate ten op zichte van het formaat wat Sony normaal gebruikt (ACVHD = 28 MBPS en X AVC S zit rond de 50-55)
Je kan alleen niets instellen qua video mogelijkheden, ja ... Welk formaat, hoeveel FPS en welke bitrate, maar je hebt geen manual focus, geen exposure compensatie, en geen sluitertijden die je kan aan passen.
Sorry Fylax, geintje moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Fylax na een middagje zelfreflectie.
erin knijpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Van die sponsgeluiden als je er in knijpt.
Een vermoeden, maar vermoedens heb je niks aan dus ik ga niet lopen gissen.quote:
Antwoord is al gegeven hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een vermoeden, maar vermoedens heb je niks aan dus ik ga niet lopen gissen.
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebben
Vraag eens iets aan Braddie over de slordige doch authentieke stijl van zijn vlogs. Dit heeft betrekking op de cinematografie, shotkeuze, belichting en audiokwaliteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebben
lolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Vraag eens iets aan Braddie over de slordige doch authentieke stijl van zijn vlogs. Dit heeft betrekking op de cinematografie, shotkeuze, belichting en audiokwaliteit.
Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijn
#jaden
Oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
zo irritant als mensen dit doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?#DTV
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen dit doen
Je bent oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
het is me een compleet raadsel waar hij het gore lef vandaan haalt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.
ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Zal jou 'ns TRen bij Google. Weetje wel wat dat allemaal kost die bagger die je op hun servers zet? Levert niks op, kost alleen maar.quote:
zo irritant als mensen niet zo zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
onafscheidelijkquote:
is het weer tijd om over moslims te janken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
liefst elk uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
ja: boehoe moslimsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
Het is niet echt hosselen als beide partijen gewillig en wanhopig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
Kom triootje mmvquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
Moet je ongesteld worden houses?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen niet zo zijn
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
He gadverdamme. 10.000 andere topics om over moslims te gaan zeuren. Zeur liever over mij dan hier.
Zelfreflectie.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden houses?
Zwaailichtgigolo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.
Ok doei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, fijne dag mensen. Ga er ff van tussen, lekker wandelen
zelfs daar betalen ze geen geld voor.. moet je nagaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
wat is het toch met moslims en ten onrechte in dit land wonen en onze zuurstof ademen
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazen
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingeren
word*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.
kassameisje van de appiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef Rassilon het volgende:
[..]
ja ik was al verbaasd, met wie dan
Ik lik het altijd erafquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.
Misschien wil houses ook meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef Rassilon het volgende:
[..]
ja ik was al verbaasd, met wie dan
Ik niet, gebruik daar een wc-papiertje voor. Gebruik ik wel twee keer. Ene ochtend ene kant, volgende ochtend de andere.quote:
Doe nou niet, die arme Shmoopy moet al 10 jaar lang verhalen teruglezen over 'op haar knieetjes, warm zaad langs haar kin'. Beetje chanant dat een vijftiger zo schaamteloos 10 jaar na dato daar nog mee loopt te pochen.quote:
Stop jij zelf maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stopte jij maar en kwam pinvent maar weer terug
sowquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stopte jij maar en kwam pinvent maar weer terug
bahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef Kurovski het volgende:
De toiletpot lik ik dan wel weer schoon.
Oh gaat goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef Drug het volgende:
[..]
o omdat je ewa zei mjah
vroeg alleen hoe t gaat ah khouya
Hoiquote:
Srryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef Drug het volgende:
[..]
mooi. met mij ook, bedankt voor je interesse
Bij huisarts? Neuh, geen blaasontsteking. Urine wijkt wel af, dus ze hebben een kweekje gemaakt, uitslag maandag pas.quote:
o scheisse. dus nu gewoon de pijn accepteren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij huisarts? Neuh, geen blaasontsteking. Urine wijkt wel af, dus ze hebben een kweekje gemaakt, uitslag maandag pas.
Haha viesdikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:35 schreef Drug het volgende:
ik voel m'n fucking onderkin op m'n tieten hangen gewoon
moet die ding laten liften ofzo
Ja basicallyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
o scheisse. dus nu gewoon de pijn accepteren?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ahww hopelijk kan doe boy die je noemde zachtjes over je buikje wrijven ;$
niet echt alleen in m'n eigen omdat die fucking awesome is. ik check soms of er nog geklikt is, maar valt tegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:46 schreef Fylax het volgende:
FB / fotoboek op mobiel
hey drug wat een leuk topic van je
kijk je vaak op fobo?
ik vind je een leuke fobo hebben hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:49 schreef Drug het volgende:
[..]
niet echt alleen in m'n eigen omdat die fucking awesome is. ik check soms of er nog geklikt is, maar valt tegen
thanks manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind je een leuke fobo hebben hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Drug het volgende:
[..]
hopelijk is ie snel bij je om je te vertroetelen
Niks ondernomen hè op het strand gisteren. Zonde hoor.quote:
Ja klopt.. Echt jammer dat we zo weinig devcapaciteit hebben op FOK!, anders kon er van fobo wel iets heel moois gemaakt worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja weinig leven tegenwoordig. mensen hebben denk andere alternatieven voor dit soort shit
Wejoooquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:52 schreef Rassilon het volgende:
Ik ga zondag naar de Amsterdam Comic-Con, even kijken of ik een TARDIS van het één of ander kan scoren.
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks ondernomen hè op het strand gisteren. Zonde hoor.
Ja moet ik nog even doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk, beetje jammer dat je de foto's niet passend hebt gemaakt tho.
That's the spiritquote:
Jij hebt een kleine pohiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:56 schreef Aitvaras het volgende:
Waar zijn de borsten melouwa
Stuur mij nu nu
Hoi Nielsquote:
Wat staat er op de planning vandaag?quote:
Dat was Lt.Surgequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef Fylax het volgende:
g
[..]
geen dank grgr de enige echte fobomod
Ik denk noodlesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Drug het volgende:
wat gaan jullie eten? ik ga denk voor chili con tofu lekker makkelijk
burritosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Drug het volgende:
wat gaan jullie eten? ik ga denk voor chili con tofu lekker makkelijk
Ik mis hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
de enige echte fobomod met ingang van 2016
Jawel opzich wel maar ik moet eigenlijk nog ontbijten. Mn ritme is fuckedquote:
Echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe nou niet, die arme Shmoopy moet al 10 jaar lang verhalen teruglezen over 'op haar knieetjes, warm zaad langs haar kin'. Beetje chanant dat een vijftiger zo schaamteloos 10 jaar na dato daar nog mee loopt te pochen.
BrandXquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
de enige echte fobomod met ingang van 2016
Ha ha haquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het over hebt
Wat verwacht je anders danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Enigzins smaakquote:
dat kun je uit zetten he pikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
Oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
o ja irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel opzich wel maar ik moet eigenlijk nog ontbijten. Mn ritme is fucked
o ik eet eigenlijk niet meer van die kant en klare shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
In de Fobo van mijn oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
Niet veel. Ben een beetje aan het vijlen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning vandaag?
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.quote:
o jammer die raspberry was wel 👌👌 altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
Heb zon buikpijn en geen cheesecake gehad gvd wnt starbucks is dicht op eindhoven sc vanwege verbouwing
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.
Als je niet wilt dat anonieme FOK!kers je fobo kunnen bekijken, kun je dat ook instellen.quote:
En toen kwam er een FOK!ker op het idee om een profiel te maken genaamd Anonieme_Fokker zodat het lijkt alsof hij altijd in fobo's lurktquote:
Ingesteldquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat anonieme FOK!kers je fobo kunnen bekijken, kun je dat ook instellen.
Ben je wat aan het maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet veel. Ben een beetje aan het vijlen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
WiFi-verbinding over 800 meter ongeveer, gericht.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:16 schreef Wheeljack het volgende:
Maar ik snap dan niet waarom er een account is aangemaakt met de naam ''Anonieme_Fokker''
Anonieme_Fokker
en waarom hij ook een topic heeft geopend
KLB / Mensen die mij haten
Zal iedereen hier wel weer '''' posten
mn ogenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:18 schreef Onnoman het volgende:
Ik had vroeger een kansloos raadseltje bedacht.. en ben benieuwd of een van jullie smartasses het goed kan raden.
Raadseltje:
"wat zal jij nooit zelf kunnen zien wat andere mensen wel kunnen zien?"
kutquote:
no shit sherlockquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:20 schreef Drug het volgende:
[..]
onjuist wat mij betreft trouwens, want met een spiegel kan dat wel
Ik heb eerder zoiets gebouwd. Het is om internetkosten te verlagen. Een internet-abo kost bijvoorbeeld 30 eur per maand. Kan makkelijk eentje delen met iemand. Kostenbesparing 30 euro per maand, ietsje minder. Het kost wat stroom, maar niet erg veel.quote:
Ik neem dat de verbinding minder stabiel isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb eerder zoiets gebouwd. Het is om internetkosten te verlagen. Een internet-abo kost bijvoorbeeld 30 eur per maand. Kan makkelijk eentje delen met iemand. Kostenbesparing 30 euro per maand, ietsje minder. Het kost wat stroom, maar niet erg veel.
2 abo's is 60 p/m is 720 p/j naar de helft.
Besparing 350 minus ongeveer 25 eur stroom is 325 op jaarbasis.
is nog steeds de weerkaatsing van licht op het object die in je ogen komt en een beeld in je hersenen maakt. waarom telt het zogenaamd niet als die weerkaatsing via een spiegel je ogen betreedt? je ziet nog steeds dezelfde ogen hoor, sherlockquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
no shit sherlock
dan zie je het via een object
als je spiegeltje spiegeltje aan de wand zegt weet je nooit zeker of wat je ziet ook de waarheid isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:24 schreef Drug het volgende:
[..]
is nog steeds de weerkaatsing van licht op het object die in je ogen komt en een beeld in je hersenen maakt. waarom telt het zogenaamd niet als die weerkaatsing via een spiegel je ogen betreedt? je ziet nog steeds dezelfde ogen hoor, sherlock
plus gewerkte urenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
En veel ruis van andere channels in de buurt
tja je raadseltje ontkracht iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je spiegeltje spiegeltje aan de wand zegt weet je nooit zeker of wat je ziet ook de waarheid is
Vrij goed verwacht ik. Het straalpad ligt vrij, geen obstacles. Normale WiFi-speed. Zoals thuis zegmaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik neem dat de verbinding minder stabiel is
hoiquote:
Het is een heel strakke beam en met die corner reflector is het 1 kant op. De kant en klare systemen in de markt verkrijgbaar hebben dat niet. Maakt het vrij schoon van externe invloeden (interferentie)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
En veel ruis van andere channels in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:31 schreef Crip het volgende:
Kijk nieuwe snapchat filter is echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Kijk nieuwe snapchat filter is echt leuksexy bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, wordt aan gewerkt. Ze is een beetje druk. Denk niet dat ze dit weekend tijd voor me heeft. Een deel van haar inboedel gaat naar haar ouders in Frankrijk. Dan zijn er nog formaliteiten. Ze schrijft zich in bij haar ouders. We gaan het proberen. Ik woon al zo lang alleen en zij ook. We willen niet over een nacht ijs gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Niels wanneer komt de buurvrouw nou bij je wonen?
iewquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:34 schreef kdricklamar het volgende:
Gvd ga je in de tuin Chillen ruikt het naar poep
Veeg je reet dan ook af na het kakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:34 schreef kdricklamar het volgende:
Bel je vriend om ze in hun kunt te plassen de mensen die poepen in de tuin. Viezerds.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:34 schreef kdricklamar het volgende:
Kijk nieuwe snapchat filter is echt leukzoooo heeyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op drzelf? of de reacties?quote:
Door de hitte komen riooldampen omhoog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:34 schreef kdricklamar het volgende:
Hierna afgehaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Het is alweer twee uur geleden dat hij hem heeft geappt. Vladimir kijkt nog maar eens op zijn telefoon. Nog altijd geen bericht van Recep, de knappe Turk
Maar het interfereert met geen andere signaal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
He maar Lil. Het luistert heel nauwkeurig. Een millimeter afwijking geeft veel, maar niet dezastreuze gevolgen. Het dient echt goed opgelijnd te zijn. De maatvoering moet precies kloppen voor optimale prestaties.
Het is niet moeilijk, gewoon Pietje Precies werken.
Je vangt altijd andere signalen op. Interferentie heb je altijd, maar het is een digitale verbinding. De andere kant verbindt met een acces-point, mijn kant. Krijg je een hand-shake en dan kan er een verbinding tot stand worden gebracht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar het interfereert met geen andere signaal?
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veeg je reet dan ook af na het kakken
Zal ik doen thxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bel je vriend om ze in hun kunt te plassen de mensen die poepen in de tuin. Viezerds.
Wel schoonlikken daarna hè om het een beetje schoon te houden.
100 Mbaud is gemakkelijk haalbaar over een kilometer. Ik verwacht het meervoudige, maar filters zijn duur. Ik ga het eerst normaal proberen zonder dure spullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil wel test resultaten zien
Ik val niet aan, maak gewoon een geintje. Kom anders ff PM/DM.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niels, we hadden afspraken gemaakt, weet je nog? Leuk en aardig allemaal, maar nu ben jij weer degene die vanuit het niets crip aanvalt. Afspraken maken we niet voor niets, we willen het van jullie allebei niet meer zien.
Ik ga nu eerst even eten, daarna zal ik je wel even DM'en.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik val niet aan, maak gewoon een geintje. Kom anders ff PM/DM.
90% van haar posts minimaal zijn sexueel getint. Nu wil ik iets zeggen waarvan ik zeker weet dat het me een ban gaat opleveren dus ik zeg het niet. Kom DM ofzo. Niet publiekelijk.
Dank je wel.
zelfs al was dat waar, geeft jou niet het recht om zo te praten. zeker als je weet dat zij dat kut vindt en dus niet "een geintje". of ben jij er zo 1 die vindt dat bloot geklede vrouwen free rapegame zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
90% van haar posts minimaal zijn sexueel getint.
Ok. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst even eten, daarna zal ik je wel even DM'en.
Kijk nieuwe snapchat filter is echt leukSterretjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houd gewoon eens je gare verimpelde smoel, lukt dat ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bemoei je er alsjeblieft niet mee. Lukt dat?
rtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Houd gewoon eens je gare verimpelde smoel.
Dat is mn ondertitel, cool hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:28 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom heb je die streep onder je naam trouwens?
die hond is awesome met die lange liktongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat hondenfilter vind ik niets maar dit is leuk!
wauw een creatieve beta, pure gold i tell yaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is mn ondertitel, cool he
Meestal ziet die er niet echt uit vind ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:28 schreef Drug het volgende:
[..]
die hond is awesome met die lange liktong
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:29 schreef Drug het volgende:
[..]
wauw een creatieve beta, pure gold i tell ya
vind het allemaal wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal ziet die er niet echt uit vind ik.
Maar het is leuk dat dat soort opties er zijnDie sterretjes vind ik wel wat toevoegen.
beetje fokken en muziek luisteren denkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey, wat doet iedereen hier verder vanavond?
Sawry Frenkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Als iedereen zich er even niet meer mee wil bemoeien dan zou dat heel fijn zijn.
Nee niet eens, dat doe al een poos niet meer hier, wel wat opnemen voor YouTube, maar ik heb al zeker 2 maanden niets meer geschrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:31 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje fokken en muziek luisteren denk
jij muziek maken of nie?
Je had t ook kunnen DM'en ipv hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Als iedereen zich er even niet meer mee wil bemoeien dan zou dat heel fijn zijn.
Mij bekoort het niet zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
[..]
vind het allemaal wel leuk eigenlijk
Jouw UIquote:
Dat klopt ja, doe ik normaal ook, maar ik was even geïrriteerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je had t ook kunnen DM'en ipv hierSinds je post bemoeien ze ermee
Ik vergeef jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, doe ik normaal ook, maar ik was even geïrriteerd.. Dat was niet handig nee.
o maar dacht dat je zei dat je zou repeteren/optredenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, dat doe al een poos niet meer hier, wel wat opnemen voor YouTube, maar ik heb al zeker 2 maanden niets meer geschreven
Heb elke week 3 uur een gitaar om m`n nek en d`r staan 2 keys naast mij, en heb er niet echt meer veel zin in na het repeteren
Klopt, 1x per week repeteren we, aankomende week 2x achter elkaar, en dan hebben we die zaterdag dat optreden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:34 schreef Drug het volgende:
[..]
o maar dacht dat je zei dat je zou repeteren/optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |