Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijn
#jaden
Oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
zo irritant als mensen dit doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?#DTV
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen dit doen
Je bent oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
het is me een compleet raadsel waar hij het gore lef vandaan haalt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.
ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Zal jou 'ns TRen bij Google. Weetje wel wat dat allemaal kost die bagger die je op hun servers zet? Levert niks op, kost alleen maar.quote:
zo irritant als mensen niet zo zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
onafscheidelijkquote:
is het weer tijd om over moslims te janken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
liefst elk uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
ja: boehoe moslimsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
Het is niet echt hosselen als beide partijen gewillig en wanhopig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |