Stuur de FOK! knokploeg op die zwaan afquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Rozevla het volgende:
Er zit hier een zwaan een heel gek geluid te maken.
Zal ik hem een schop verkopen met de groeten van fok?
Rara van wie is deze zin?quote:Ik kom op voor mijn rechten als FOK!ker. Dat sukkels mod worden is niet mijn schuld. Wel dat ze denken dat ze rechten hebben. Dat ligt aan mij
Als je het maar uit je hoofd laat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:11 schreef Rozevla het volgende:
Er zit hier een zwaan een heel gek geluid te maken.
Zal ik hem een schop verkopen met de groeten van fok?
Je hebt met die WX500 wel echt een top ding in huis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet een compact zijn, met een kantelbaar scherm en moet goede foto's maken en liefst hd filmen.
budget nog niet over nagedacht. ik koop die dingen meestal 2de hands
quote:
Oh. Nee het is Tongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Fylax na een middagje zelfreflectie.
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt met die WX500 wel echt een top ding in huis.
Sensor is 1/2,3e inch dus vrij behoorlijk! Maakt in het donker zeer mooie foto's, filmpjes in het donker zijn aardig, maar hij heeft soms omdat de lens niet super lichtsterk is (f3.5) Een beetje de neiging tot focuszoeken.
Schiet in 60FPS 1080P, en maakt ook gebruik van het nieuwe formaat X AVC S, dat is ook gewoon HD, maar dan met de verdubbelde Bitrate ten op zichte van het formaat wat Sony normaal gebruikt (ACVHD = 28 MBPS en X AVC S zit rond de 50-55)
Je kan alleen niets instellen qua video mogelijkheden, ja ... Welk formaat, hoeveel FPS en welke bitrate, maar je hebt geen manual focus, geen exposure compensatie, en geen sluitertijden die je kan aan passen.
Sorry Fylax, geintje moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:13 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Fylax na een middagje zelfreflectie.
erin knijpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Van die sponsgeluiden als je er in knijpt.
Een vermoeden, maar vermoedens heb je niks aan dus ik ga niet lopen gissen.quote:
Antwoord is al gegeven hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een vermoeden, maar vermoedens heb je niks aan dus ik ga niet lopen gissen.
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebben
Vraag eens iets aan Braddie over de slordige doch authentieke stijl van zijn vlogs. Dit heeft betrekking op de cinematografie, shotkeuze, belichting en audiokwaliteit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind het zo irritant als mensen doen alsof ze kennis van zaken hebben
lolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Vraag eens iets aan Braddie over de slordige doch authentieke stijl van zijn vlogs. Dit heeft betrekking op de cinematografie, shotkeuze, belichting en audiokwaliteit.
Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Hoe kan je populair doen als je ogen niet echt zijn
#jaden
Oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
zo irritant als mensen dit doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 8 bezig met filmen en fotografie, heb er niet veel verstand van, maar de basis kennis er van heb ik wel. Ga nou niet populair lopen doen pls.
Gianni vraagt wat, ik geef uitgebreid antwoord over de camera waar aan hij zat te denken.
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doet dat knakkertje nog steeds zo tweeten?#DTV
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen dit doen
Je bent oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ben weer langzaam enzo.
Inb4: Oud.
het is me een compleet raadsel waar hij het gore lef vandaan haalt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Als je vlog meer views krijgt dan Jadens tweets retweets mag je zulke valselijk autoritaire opmerkingen maken.
ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Zal jou 'ns TRen bij Google. Weetje wel wat dat allemaal kost die bagger die je op hun servers zet? Levert niks op, kost alleen maar.quote:
zo irritant als mensen niet zo zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als iemand er nou wat over wil weten. Kan ook zeggen gebruik Google maar, maar zo ben ik niet
Wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
onafscheidelijkquote:
is het weer tijd om over moslims te janken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
wat is dat toch met manpursus en moslims
liefst elk uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
ja: boehoe moslimsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is het weer tijd om over moslims te janken?
Het is niet echt hosselen als beide partijen gewillig en wanhopig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
Kom triootje mmvquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
Moet je ongesteld worden houses?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen niet zo zijn
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
He gadverdamme. 10.000 andere topics om over moslims te gaan zeuren. Zeur liever over mij dan hier.
Zelfreflectie.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden houses?
Zwaailichtgigolo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.
Ok doei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, fijne dag mensen. Ga er ff van tussen, lekker wandelen
zelfs daar betalen ze geen geld voor.. moet je nagaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
wat is het toch met moslims en ten onrechte in dit land wonen en onze zuurstof ademen
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazen
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingeren
word*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.
kassameisje van de appiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef Rassilon het volgende:
[..]
ja ik was al verbaasd, met wie dan
Ik lik het altijd erafquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.
Misschien wil houses ook meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef Rassilon het volgende:
[..]
ja ik was al verbaasd, met wie dan
Ik niet, gebruik daar een wc-papiertje voor. Gebruik ik wel twee keer. Ene ochtend ene kant, volgende ochtend de andere.quote:
Doe nou niet, die arme Shmoopy moet al 10 jaar lang verhalen teruglezen over 'op haar knieetjes, warm zaad langs haar kin'. Beetje chanant dat een vijftiger zo schaamteloos 10 jaar na dato daar nog mee loopt te pochen.quote:
Stop jij zelf maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stopte jij maar en kwam pinvent maar weer terug
sowquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stopte jij maar en kwam pinvent maar weer terug
bahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef Kurovski het volgende:
De toiletpot lik ik dan wel weer schoon.
Oh gaat goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef Drug het volgende:
[..]
o omdat je ewa zei mjah
vroeg alleen hoe t gaat ah khouya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |