Kom triootje mmvquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Het is niet echt hosselen als ik gewoon met een reden langskom.
Moet je ongesteld worden houses?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zo irritant als mensen niet zo zijn
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
He gadverdamme. 10.000 andere topics om over moslims te gaan zeuren. Zeur liever over mij dan hier.
Zelfreflectie.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden houses?
Zwaailichtgigolo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wees nou eens niet zo'n aandachtshoer.
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is een van de redenen dat je nog nooit seks hebt gehad.
Ok doei.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, fijne dag mensen. Ga er ff van tussen, lekker wandelen
zelfs daar betalen ze geen geld voor.. moet je nagaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
wat is het toch met moslims en ten onrechte in dit land wonen en onze zuurstof ademen
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat ga je praten, Bradley heeft laatst een boekje open gedaan over zij seksleven en dat zal jou verbazen
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lijkt me echt zo iemand die meisjes probeert zn kont te laten vingeren
word*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon zelf. Zo val ik in slaap eigenlijk en als ik dan wakker wordt haal ik die vinger langs m'n neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |