Het is ook frietquote:
Wat zoek je verder in een camera dan als ik vragen mag? Wat is je budget ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, het is nog 1 van de cameras waar ik over twijfel om te kopen
20 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat zoek je verder in een camera dan als ik vragen mag? Wat is je budget ?
perfect als FOK!modquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:04 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Jij mist de levenservaring om een écht goede en objectieve mod te worden.
moet een compact zijn, met een kantelbaar scherm en moet goede foto's maken en liefst hd filmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat zoek je verder in een camera dan als ik vragen mag? Wat is je budget ?
je moederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:09 schreef Rassilon het volgende:
[..]
je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Je schiet wat af jij hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gianni, deze beelden heb ik er mee geschoten:
Vind vooral vanaf 6:40 tot 7:15 echt best mooie beelden voor een digitale camera, dat contrast is verschrikkelijk tof.
(Niet om m`n eigen filmpje op te hemelen, maar die camera schiet gewoon verschrikkelijk mooie beelden)
haha ja echt hardopquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:10 schreef Rassilon het volgende:
[..]
haha dat was weer lachen, lekker geprovoceerd op vrijdagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |