Ik heb nog nooit een ban gehadquote:
Kan iemand hem niet afzetten bij je op werk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:40 schreef Oberkullie het volgende:
EINDELIJK is mijn auto klaar na 2 weken![]()
Beetje jammer dat ik nu al op mijn werk zit en met de nachtbus naar huis moet.
ik heb het over gevangenisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad
Nee ook niet, ook niet aangehouden oidquote:
FOK!kers die een leven hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Misschien hebben zij een leven?
Moet wat als je een ban hebtquote:
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoelang heeft Chai-ai-ai ban dan?
Nee te kortquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wilde nacht gehad zeker gister?
Ja, dan ben je wat kwijt ja. En hoe vaker je dan wast, hoe meer je kwijtraaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Amfetamine lost op in water, dus er zal dan wel wat verloren gaan bij het drogen toch? Verontreinigingen weet ik ook niet, want ik weet buiten cafeïne omdat dat nogal duidelijk te zien was bij het afval van de aceton niet wat erin zit.
Eigenlijk zou ik het wel eens moeten laten testen, maar dan moet ik helemaal naar heerlen.
Ik werk in een andere stad. Ze gaan ook al om 16.30 dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan iemand hem niet afzetten bij je op werk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik werk in een andere stad. Ze gaan ook al om 16.30 dicht
mooi, het is nog 1 van de cameras waar ik over twijfel om te kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wel fijn
Andere geheugenkaart deed echt wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |