Ha ha haquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het over hebt
Wat verwacht je anders danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Enigzins smaakquote:
dat kun je uit zetten he pikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
Oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
o ja irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel opzich wel maar ik moet eigenlijk nog ontbijten. Mn ritme is fucked
o ik eet eigenlijk niet meer van die kant en klare shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
In de Fobo van mijn oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
Niet veel. Ben een beetje aan het vijlen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning vandaag?
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.quote:
o jammer die raspberry was wel 👌👌 altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
Heb zon buikpijn en geen cheesecake gehad gvd wnt starbucks is dicht op eindhoven sc vanwege verbouwing
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.
Als je niet wilt dat anonieme FOK!kers je fobo kunnen bekijken, kun je dat ook instellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |