Hoiquote:
Srryquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef Drug het volgende:
[..]
mooi. met mij ook, bedankt voor je interesse
Bij huisarts? Neuh, geen blaasontsteking. Urine wijkt wel af, dus ze hebben een kweekje gemaakt, uitslag maandag pas.quote:
o scheisse. dus nu gewoon de pijn accepteren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij huisarts? Neuh, geen blaasontsteking. Urine wijkt wel af, dus ze hebben een kweekje gemaakt, uitslag maandag pas.
Haha viesdikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:35 schreef Drug het volgende:
ik voel m'n fucking onderkin op m'n tieten hangen gewoon
moet die ding laten liften ofzo
Ja basicallyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:36 schreef Drug het volgende:
[..]
o scheisse. dus nu gewoon de pijn accepteren?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ahww hopelijk kan doe boy die je noemde zachtjes over je buikje wrijven ;$
niet echt alleen in m'n eigen omdat die fucking awesome is. ik check soms of er nog geklikt is, maar valt tegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:46 schreef Fylax het volgende:
FB / fotoboek op mobiel
hey drug wat een leuk topic van je
kijk je vaak op fobo?
ik vind je een leuke fobo hebben hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:49 schreef Drug het volgende:
[..]
niet echt alleen in m'n eigen omdat die fucking awesome is. ik check soms of er nog geklikt is, maar valt tegen
thanks manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind je een leuke fobo hebben hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:50 schreef Drug het volgende:
[..]
hopelijk is ie snel bij je om je te vertroetelen
Niks ondernomen hè op het strand gisteren. Zonde hoor.quote:
Ja klopt.. Echt jammer dat we zo weinig devcapaciteit hebben op FOK!, anders kon er van fobo wel iets heel moois gemaakt worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja weinig leven tegenwoordig. mensen hebben denk andere alternatieven voor dit soort shit
Wejoooquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:52 schreef Rassilon het volgende:
Ik ga zondag naar de Amsterdam Comic-Con, even kijken of ik een TARDIS van het één of ander kan scoren.
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks ondernomen hè op het strand gisteren. Zonde hoor.
Ja moet ik nog even doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk, beetje jammer dat je de foto's niet passend hebt gemaakt tho.
That's the spiritquote:
Jij hebt een kleine pohiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:56 schreef Aitvaras het volgende:
Waar zijn de borsten melouwa
Stuur mij nu nu
Hoi Nielsquote:
Wat staat er op de planning vandaag?quote:
Dat was Lt.Surgequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef Fylax het volgende:
g
[..]
geen dank grgr de enige echte fobomod
Ik denk noodlesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Drug het volgende:
wat gaan jullie eten? ik ga denk voor chili con tofu lekker makkelijk
burritosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Drug het volgende:
wat gaan jullie eten? ik ga denk voor chili con tofu lekker makkelijk
Ik mis hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
de enige echte fobomod met ingang van 2016
Jawel opzich wel maar ik moet eigenlijk nog ontbijten. Mn ritme is fuckedquote:
Echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe nou niet, die arme Shmoopy moet al 10 jaar lang verhalen teruglezen over 'op haar knieetjes, warm zaad langs haar kin'. Beetje chanant dat een vijftiger zo schaamteloos 10 jaar na dato daar nog mee loopt te pochen.
BrandXquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
de enige echte fobomod met ingang van 2016
Ha ha haquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt geen idee waar je het over hebt
Wat verwacht je anders danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Enigzins smaakquote:
dat kun je uit zetten he pikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
Oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
o ja irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel opzich wel maar ik moet eigenlijk nog ontbijten. Mn ritme is fucked
o ik eet eigenlijk niet meer van die kant en klare shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die burritos bij ah die je kan opwarmen zijn echt fucking goor.
Ik wou het een keer proberen zonder het zelf te maken, gewoon makkelijk. Maar dat viel vies tegen
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:05 schreef Wheeljack het volgende:
Die Anonieme_Fokker op Fobo is echt irritant![]()
In de Fobo van mijn oude account zat ie ook de hele tijd te lurken
Gaat hij nu weer doen denk ik
Niet veel. Ben een beetje aan het vijlen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning vandaag?
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.quote:
o jammer die raspberry was wel 👌👌 altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
Heb zon buikpijn en geen cheesecake gehad gvd wnt starbucks is dicht op eindhoven sc vanwege verbouwing
Ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou, een FOK!ker die dus heeft ingesteld anoniem te willen lurken op fobo's. Dus als ik dat instel en op jouw fobo kijk, staat er dus Anonieme_Fokker.
Als je niet wilt dat anonieme FOK!kers je fobo kunnen bekijken, kun je dat ook instellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |