Ik zeg altijd '' the secret lies in discipline''quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Als er intelligent leven was dan was het hele heelal al bevolkt.
100 jaar!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Over 200.000 jaar zijn we allemaal dood.
Klein orkestquote:
*Keep America retarded.quote:
Was vandaag, hij ging ook naar Italië.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef tralalala het volgende:
Was dit het eerste stukje met Maxim of is dit al langer bezig?
Kijk mij eens pauw kijken, slim alles.twitter:KelRebel twitterde op donderdag 25-08-2016 om 23:42:05#pauw Machtig interessant over buitenaards leven. Geweldige uitleg. Prikkelt de nieuwsgierigheid. reageer retweet
En dan klopt wat hij zegt nog niet eens, met zijn eencelligen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom moeten mensen op Twitter dit zo delen?Kijk mij eens pauw kijken, slim alles.twitter:KelRebel twitterde op donderdag 25-08-2016 om 23:42:05#pauw Machtig interessant over buitenaards leven. Geweldige uitleg. Prikkelt de nieuwsgierigheid. reageer retweet
Als ze het daar ook over eencellige hebben hier zitten ze niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien zitten ze nu op die andere planeet ook te discussieren over onze poaneet...
KelRebelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom moeten mensen op Twitter dit zo delen?Kijk mij eens pauw kijken, slim alles.twitter:KelRebel twitterde op donderdag 25-08-2016 om 23:42:05#pauw Machtig interessant over buitenaards leven. Geweldige uitleg. Prikkelt de nieuwsgierigheid. reageer retweet
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
quote:Bemoeial, Betwetertje, Driftkikker, Knuffelaap, Zorgmuts, Romanticus, Schrijfgraag, Aanwezig doch Observerend, Cabaretgek én Bourgondisch!
Terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard Sprong heeft weer een jaarkaart.
Probleem gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KelRebel
@KelRebel
Bemoeial, Betwetertje, Driftkikker, Knuffelaap, Zorgmuts, Romanticus, Schrijfgraag, Aanwezig doch Observerend, Cabaretgek én Bourgondisch!
Den Haag, Nederland
Waarom zijn die Hagenezen toch zo ongelofelijk domquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KelRebel
@KelRebel
Bemoeial, Betwetertje, Driftkikker, Knuffelaap, Zorgmuts, Romanticus, Schrijfgraag, Aanwezig doch Observerend, Cabaretgek én Bourgondisch!
Den Haag, Nederland
cringequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KelRebel
@KelRebel
Den Haag, Nederland
cringequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KelRebel
@KelRebel
Den Haag, Nederland
Daar is twitter toch voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
oh?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij heeft Petertje hier een aflevering over gemaakt. Komt me bekend voor.
kwam deze bij haar tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KelRebel
@KelRebel
Den Haag, Nederland
Allemaal pretstudies.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam deze bij haar tegen
[ afbeelding ]
Klopt dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam deze bij haar tegen
[ afbeelding ]
Sander Dekker is nog steeds met zijn havo bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam deze bij haar tegen
[ afbeelding ]
via de mavoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
Niks mis met lang studeren maar hoe doe je 8 jaar over je havo....![]()
Die kunnen nu nog switchen naar een technische studie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er zijn een aantal economie studenten aanwezig hier.
weet ik niet, ik deed 7 jaar over de havoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
quote:
Jij bewijst iedere keer weer in dit topic een totale debiel te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
weet ik niet, ik deed 7 jaar over de havo
Straks maar even terugkijken dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Was vandaag, hij ging ook naar Italië.
factcheck deed mavo, havo en pabo, gelul dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
Lekker voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bewijst iedere keer weer in dit topic een totale debiel te zijn.
Russel steroiden toch wat gewonnenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
All Star Weekend was een inside job.
Hans van der Togt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Pauw valt tegen ja, er moet een sidekick bij
Jan Paparazziquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Door je UI heb ik de neiging om naar VK.com te gaan en jonge Russische meisjes te stalken.quote:
rond 25:00quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De zaak van Spong komt hier even langs omdat deze zaak veel leek de zaak waar Peter het hier over heeft.
Na het vervangen van Albert Verlinde bij Boulevard.quote:
We hebben geen reet te doen hier in Ch. En nog kapitaalkrachtig ook.quote:
Geen aftershow op de boot...quote:
Dat is allemaal leuk en aardig, maar wij gaan samen voor VI naar Rik van westergod kijken. Het is zijn laatste achtuurjournaal dus hij zou daar heel erg blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Niemand gaat Rik missen.
Rik is een leuke man. Ik ga hem missen en kijk vanavond naar het journaal. Twee mannen nemen vanavond afscheid Albert en Rik😀.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Niemand gaat Rik missen.
Presentatoren bepalen heus niet zelf wat ze oplezen hoor. De redactie vindt blijkbaar dat we dat boeiend vinden, kunnen de presentatoren niks aan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Gaat zeker ook weer z'n afscheid aankondigen aan het eind van het journaal.
Altijd die presentatoren die denken dat het boeiend is als hij/zij opstapt. Om moe van te worden.
Zo'n afscheidstekst staat niet op de autocue hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Presentatoren bepalen heus niet zelf wat ze oplezen hoor. De redactie vindt blijkbaar dat we dat boeiend vinden, kunnen de presentatoren niks aan doen
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Ik vermoed dat ze hem zelf geschreven hebben, maar dat ie wel geprojecteerd wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zo'n afscheidstekst staat niet op de autocue hoor
Als zo'n redactie zo'n hele compilatie in elkaar zet is het misschien ook wel sneu om te weigeren het te bespreken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Ik vermoed dat ze hem zelf geschreven hebben, maar dat ie wel geprojecteerd wordt.
Hoe dan ook, als de redactie zegt dat dt geen goed idee is, doen ze het niet. Als ze het wel leuk vinden om een afscheidswoordje te doen, gebeurt het
correct. Je moet de invloed van zo'n presentator niet overschattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als zo'n redactie zo'n hele compilatie in elkaar zet is het misschien ook wel sneu om te weigeren het te bespreken.
xDquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:50 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
dikke troll net van NPO
Pauw's gezicht stond voor een paar seconde stil
In de fik steken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van de boerkini?
Prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van de boerkini?
Dat was mijn gedachte ook jaquote:
Hey vriend Kingroland, hoe is het ermee ouwe reus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje te zakelijk dit voor de vrijdagavond.
helemaal super en met jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook ja
[..]
Hey vriend Kingroland, hoe is het ermee ouwe reus!
Een beetje vermoeid zo na de werkweek maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Ik had dat hele afscheid nog niet gezien, al is het wel minder dan Toinequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De gif waarvan je wist dat ie ging komen.
Sooow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
TETTENquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
5 miljard lastenverlichting (voornamelijk voor de groep 30k t/m 45k bruto per jaar). Voor die groep levert dat een paar honderd per jaar op.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 daders zitten nu veilig achter de tralies.
Volgens mij was het juist een lastenverlichting voor iedereen behalve de middeninkomens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
5 miljard lastenverlichting (voornamelijk voor de groep 30k t/m 45k bruto per jaar). Voor die groep levert dat een paar honderd per jaar op.
Alleen de groep 50k/60k is er iets op achteruit gegaan. Maar dat kun je onmogelijk de middeninkomens noemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist een lastenverlichting voor iedereen behalve de middeninkomens.
Bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze tafel. Ik zap naar Netflix.
Haten op Rik en Xander.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze tafel. Ik zap naar Netflix.
Is er niet een gifje die 3x zo groot is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er niet een gifje die 3x zo groot is?
Hebben we eigenlijk al een mening van de Gristenpartijen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Die kankerkliniek verveelt me. Dit boeit toch helemaal niemand? Er zijn wat mensen op wie geexperimenteerd wordt door een niet erkend centrum en die gaan dood. Nou en?
Je weet toch wat dan de risico's zijn in het alternatieve circuit? Die nemen die lui bewust en dat is verkeerd afgelopen. Boeiend.
als de Heer ze niet geneest, zijn ze terecht dood natuurlijk. En blijkbaar heeft de Heer het niet gewild dus hier zijn we niet rouwig omquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al een mening van de Gristenpartijen?
Zondag Bilbao - Barcelonaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Bolasie het volgende:
Kijken hier mensen naar Boer zoekt vrouw?
Uitstekende post en precies op tijd gepostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zondag naar BZV kijken, zijn ziek.
die zou je zo'n duitse kliniek gunnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Bolasie het volgende:
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef bombmannl het volgende:
Tering is daar geen kliniek voor? Zo'n hoofd
Schurftbarak komt zo leeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef bombmannl het volgende:
elk jaar weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:26 schreef Bolasie het volgende:
Geen idee, vraag het je vaderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:30 schreef bombmannl het volgende:
5 miljoen mensen ofzo kijken naar die zooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tering, naar BZV kijken is vast als met een blinddoek over een fietspad vol met legoblokjes rennen.
Rennen doe je maar op de stoepquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Tering, naar BZV kijken is vast als met een blinddoek over een fietspad vol met legoblokjes rennen.
Terechte bash van Sander Dekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred Genee kwam ook langs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaam je, schaam je, schaam je.
Niet zo zaniken steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moet een zondagavond zonder sport ellendig zijn.
Daar komen heel veel series voor meisjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit een programma heb gekeken op NET5.
Expeditie met Godfather Ernst-Paul.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit een programma heb gekeken op NET5.
Daarom. Eeuwig knikkend hoofd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merel Westrik komt ook van AT5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |