5 miljard lastenverlichting (voornamelijk voor de groep 30k t/m 45k bruto per jaar). Voor die groep levert dat een paar honderd per jaar op.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
MH-17 daders zitten nu veilig achter de tralies.
Volgens mij was het juist een lastenverlichting voor iedereen behalve de middeninkomens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
5 miljard lastenverlichting (voornamelijk voor de groep 30k t/m 45k bruto per jaar). Voor die groep levert dat een paar honderd per jaar op.
Alleen de groep 50k/60k is er iets op achteruit gegaan. Maar dat kun je onmogelijk de middeninkomens noemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist een lastenverlichting voor iedereen behalve de middeninkomens.
Bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze tafel. Ik zap naar Netflix.
Haten op Rik en Xander.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze tafel. Ik zap naar Netflix.
Is er niet een gifje die 3x zo groot is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er niet een gifje die 3x zo groot is?
Hebben we eigenlijk al een mening van de Gristenpartijen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Die kankerkliniek verveelt me. Dit boeit toch helemaal niemand? Er zijn wat mensen op wie geexperimenteerd wordt door een niet erkend centrum en die gaan dood. Nou en?
Je weet toch wat dan de risico's zijn in het alternatieve circuit? Die nemen die lui bewust en dat is verkeerd afgelopen. Boeiend.
als de Heer ze niet geneest, zijn ze terecht dood natuurlijk. En blijkbaar heeft de Heer het niet gewild dus hier zijn we niet rouwig omquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk al een mening van de Gristenpartijen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |