Dat is allemaal leuk en aardig, maar wij gaan samen voor VI naar Rik van westergod kijken. Het is zijn laatste achtuurjournaal dus hij zou daar heel erg blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Niemand gaat Rik missen.
Rik is een leuke man. Ik ga hem missen en kijk vanavond naar het journaal. Twee mannen nemen vanavond afscheid Albert en Rik😀.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Niemand gaat Rik missen.
Presentatoren bepalen heus niet zelf wat ze oplezen hoor. De redactie vindt blijkbaar dat we dat boeiend vinden, kunnen de presentatoren niks aan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Gaat zeker ook weer z'n afscheid aankondigen aan het eind van het journaal.
Altijd die presentatoren die denken dat het boeiend is als hij/zij opstapt. Om moe van te worden.
Zo'n afscheidstekst staat niet op de autocue hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Presentatoren bepalen heus niet zelf wat ze oplezen hoor. De redactie vindt blijkbaar dat we dat boeiend vinden, kunnen de presentatoren niks aan doen
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Ik vermoed dat ze hem zelf geschreven hebben, maar dat ie wel geprojecteerd wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zo'n afscheidstekst staat niet op de autocue hoor
Als zo'n redactie zo'n hele compilatie in elkaar zet is het misschien ook wel sneu om te weigeren het te bespreken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Ik vermoed dat ze hem zelf geschreven hebben, maar dat ie wel geprojecteerd wordt.
Hoe dan ook, als de redactie zegt dat dt geen goed idee is, doen ze het niet. Als ze het wel leuk vinden om een afscheidswoordje te doen, gebeurt het
correct. Je moet de invloed van zo'n presentator niet overschattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als zo'n redactie zo'n hele compilatie in elkaar zet is het misschien ook wel sneu om te weigeren het te bespreken.
xDquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:50 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
dikke troll net van NPO
Pauw's gezicht stond voor een paar seconde stil
In de fik steken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van de boerkini?
Prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van de boerkini?
Dat was mijn gedachte ook jaquote:
Hey vriend Kingroland, hoe is het ermee ouwe reus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje te zakelijk dit voor de vrijdagavond.
helemaal super en met jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook ja
[..]
Hey vriend Kingroland, hoe is het ermee ouwe reus!
Een beetje vermoeid zo na de werkweek maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Ik had dat hele afscheid nog niet gezien, al is het wel minder dan Toinequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De gif waarvan je wist dat ie ging komen.
Sooow.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
TETTENquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tipje van de burkini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |