Klopt dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam deze bij haar tegen
[ afbeelding ]
Sander Dekker is nog steeds met zijn havo bezig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
kwam deze bij haar tegen
[ afbeelding ]
via de mavoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
Niks mis met lang studeren maar hoe doe je 8 jaar over je havo....![]()
Die kunnen nu nog switchen naar een technische studie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er zijn een aantal economie studenten aanwezig hier.
weet ik niet, ik deed 7 jaar over de havoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
quote:
Jij bewijst iedere keer weer in dit topic een totale debiel te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
weet ik niet, ik deed 7 jaar over de havo
Straks maar even terugkijken dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Was vandaag, hij ging ook naar Italië.
factcheck deed mavo, havo en pabo, gelul dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klopt dit?
Lekker voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij bewijst iedere keer weer in dit topic een totale debiel te zijn.
Russel steroiden toch wat gewonnenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
All Star Weekend was een inside job.
Hans van der Togt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Pauw valt tegen ja, er moet een sidekick bij
Jan Paparazziquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Door je UI heb ik de neiging om naar VK.com te gaan en jonge Russische meisjes te stalken.quote:
rond 25:00quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De zaak van Spong komt hier even langs omdat deze zaak veel leek de zaak waar Peter het hier over heeft.
Na het vervangen van Albert Verlinde bij Boulevard.quote:
We hebben geen reet te doen hier in Ch. En nog kapitaalkrachtig ook.quote:
Geen aftershow op de boot...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |