Hij weet zelf ook dat het onhaalbaar is. Puur populistische retoriek - wel handig om het domme stemvee naar binnen te harken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar hij wil ook weer aan de macht komen binnen het huidige sentiment.
Maar dan herken je moslims niet meer. Dat is wel een beetje eng. Dan zitten ze overal om je heen zonder dat je het weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Niet alleen de boerkinimaar alle islamitische uitingen moeten verboden worden inclusief hoofddoek. Als je wordt gepakt? In geval van dubbel paspoort afpakken van westers paspoort en wegwezen.
Goh misschien hebben mensen helemaal geen probleem met normale buren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan herken je moslims niet meer. Dat is wel een beetje eng. Dan zitten ze overal om je heen zonder dat je het weet.
Het is te wijten aan de komst van moslims. Waar andere religies in de loop van eeuwen getemd zijn, zijn moslims gewend dat hun religie de baas kan spelen en kunnen ze voor een belangrijk deel niet omgaan met vreedzame coexistentie met andersdenkenden. We hoeven het niet ingewikkelder te maken dan het is, als we dit hadden geweten hadden we al die gastarbeiders zo snel mogelijk teruggestuurd en in het vervolg gastarbeiders van elders gehaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is te wijten aan de komst van moslims, of is dat te wijten aan de komst van een groep mensen die zelf een sociale achterstand hebben.
Jawel, het zelfcensuur om niet een of andere godsdienstwaanzinnige met een bijl in je huis te hebben staan.quote:Zelfcensuur is niet iets wat je deze mensen kan verwijten overigens.
Als die religie niet goedschiks terug in zijn hok wil, dan moet die maar kwaadschiks terug in zijn hok of terug naar die achterlijke regio waar die vandaan komt.quote:Nee, onder geen enkele omstandigheid. Dat noem je zwichten onder druk van agressie namelijk.
Die religie heeft een medicijn ontwikkeld voor achterlijke gewelddadigen die hun ongeloof willen opleggen aan moslims genaamd jihad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die religie niet goedschiks terug in zijn hok wil, dan moet die maar kwaadschiks terug in zijn hok of terug naar die achterlijke regio waar die vandaan komt.
Waarom eigenlijk? Waarom moet je bij een topsport half naakt zijn? Wat heeft dat met het sport te maken? Waarom een tennisster in zo'n korte rokje? Wat heeft dat met tennis te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Apart contrast ja. Persoonlijk geef ik dan toch voorkeur aan de Duitse, maar ieder z'n ding.
Nee, ik ga zo meteen met mijn beste 'vriend' Hugo, lekker buiten zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat vieren, Gia?
Iets met paprika's koken?
Goede fotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens hebben ze ook in burqini's mee gedaan aan de olympische spelen.
[ afbeelding ]
Nee, dan krijg je *floep*.....*floep*quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Goede foto![]()
Beide kanten zijn hier doorgeslagen, de ene te bedekt, de ander te naakt. Die miniscule broekjes en topjes vind ik toch wel ver gaan en ik ben niet echt preuts aangelegd. Gelukkig hebben ze geen tieten, een dubbel D trekt het niet, denk ik.
Voor mij moet het niet, maar het mag wel. Dat is het verschil. Seksualiseren gebeurt overal en altijd, ook bij mannelijke sporters. Ik geloof niet dat wedstrijden van Nadal worden uitverkocht omdat hij zo'n aardige kerel isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:31 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Waarom moet je bij een topsport half naakt zijn? Wat heeft dat met het sport te maken? Waarom een tennisster in zo'n korte rokje? Wat heeft dat met tennis te maken?
Ik ben niet tegen naakt hoor, maar wel tegen sexualiseren van vrouwen topsport. Mensen moeten naar sport kijken voor de inhoud van het sport en niet om half naakte vrouwen.
Hoe minder kleding hoe beter natuurlijk. Dat is alleen maar comfortabel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:31 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Waarom moet je bij een topsport half naakt zijn? Wat heeft dat met het sport te maken? Waarom een tennisster in zo'n korte rokje? Wat heeft dat met tennis te maken?
Jij bent toch echt degene die nu vrouwensport seksualiseert lijkt mequote:Ik ben niet tegen naakt hoor, maar wel tegen sexualiseren van vrouwen topsport. Mensen moeten naar sport kijken voor de inhoud van het sport en niet om half naakte vrouwen.
Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo meteen met mijn beste 'vriend' Hugo, lekker buiten zitten.
Ik ben wel blij met dit bericht. Iedereen hier weet wel dat ik best wel ageer tegen hoofddoeken, boerka's en criminele marokkaantjes, maar ik vond dit verbod echt van de zotte.
Quatsch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
wie dan? Ik ben atheist btw...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar jij moet toch ook zien dat 70-80% hier ageert tegen het verbod niet zozeer omdat ze voor vrijheid zijn, maar omdat hun geliefde religie wordt benadeeld....
Geen echte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
wie dan? Ik ben atheist btw...
quote:
Voel je dan vooral niet aangesproken...quote:
Je bent tegenargumenten vooral aan het aanvallen aan de hand van bedenksels, niet aan de hand van de inhoud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:39 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Voel je dan vooral niet aangesproken...
Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef Xa1pt het volgende:
Je bent tegenargumenten vooral aan het aanvallen aan de hand van bedenksels, niet aan de hand van de inhoud.
Het ging toch over boerkini's?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekken hem aan.
Het is niet 'mijn geloof', dus dat kan al niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken, daar kan ik niets aan doen. Wie de schoen past trekke hem aan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.htmlquote:De uitspraak volgt op een verzoek van een Franse mensenrechtenorganisatie die verzocht had het boerkiniverbod te verwerpen.
Lekker repressie introduceren en daarmee precies doen wat je de andere groep verwijt, altijd mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-boerkiniverbod.html
Mensenrechtenorganisatie....![]()
Heerlijk krom : dat de vrouw om te beginnen al het recht van gelijkwaardigheid is ontnomen door de islam negeren ze totaal. Maar dat wat er uit voortvloeit ( zich bedekken voor andere mannen want alleen de eigenaar mag haar aanschouwen ) daar heeft de vrouw dan weer wél recht op![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |